anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złamanie regulaminu przez allegro

17579
#8 Zapaleniec

Zerknijcie  proszę na moją korespondencję z allegro. Nie chcą mi umorzyć prowizji od sprzedaży, chociaż kupujący odstąpił od umowy. Zachorowałem i nie mogłem wyslac towaru. Kupujący to potwierdził. Wysłałem im potwierdzenie przelewu a skończyło się tak

Pragnę zauważyć że nie mogłem go dostarczyć z powodu choroby. Jest tu o powód NIEZALEZNY ode mnie. 
Sytuacja w kraju jest jaka jest i nie zamierzam ryzykowac zdrowiem swoim i innych osob. Proszę o info jak mogę złożyć reklamację. Nie ukrywam, że jeśli nie uznają Państwo mojej prośby to zamknę konto na allegro i poczekam na **piiip**. Opisze tez ten przypadek w mediach społecznościowych. Nie chce mi się wierzyć, że mogą Państwo zmuszac chorych ludzi do biegania się wśród innych po to, żeby nie ponieść konsekwencji finansowych. 
 
 
 
Wysłano z telefonu Samsung
 



-------- Oryginalna wiadomość --------
Od: CSAllegroKontakt

 




Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Niestety nie mogę przyznać Panu rabatu transakcyjnego(zwrot prowizji) ponieważ oferowany towar nie został dostarczony w deklarowanym czasie dostawy.

Co do zasady rabat transakcyjny możemy przyznać tylko wtedy, gdy do transakcji nie dojdzie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.

Odmowa przyznania rabatu transakcyjnego dotyczy:
Oferta: 
Kupujący: 

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.


Pozdrawiam
// Sylwia [edytowano]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zasada jest taka żeby złupić ile się da Nikt dzisiaj nie widzi człowieka tylko kasę a Alegro nie jest inne

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador

Sprzedający musi się prosić o własne pieniądze..

 

I ciekawe który podpunkt w regulaminie odnosi się do tej sytuacji

Masz zwolnienie lekarskie czy inne potwierdzenie do zgłaszaj temat w odpowiednie miejsca, niech oddają kasę bo to już przesada

 

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta

@17579 Piszesz, że kupujący odstąpił od umowy, więc Twoja choroba jest bez znaczenia, należy się zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec

Cześć. Allegro stwierdziło, że jak dostałem pieniądze to nie ma przesłanek do uznania zwrotu prowizji. Nie ma znaczenia że oddałem plus dołożyłem rekompensatę. Nie ma znaczenia, że chory mogłem narażać siebie i innych. Zdarzenie losowe to nie choroba sprzedającego, jesli dostaniesz wpłatę. Chciałem pisać do rzecznika allegro ale odpuszcze sobie bo ktoś taka patologię w relacacjach z klientem tworzy. Czekam na **piiip** i żegnam się z allegro po 17 latach. Napisałem jeszcze reklamację. Nie wierzę w sukces ale może spróbuje opisać ten temat na Facebooku allegro i na Twitterze rzecznika. Pozdrawiam wszystkich 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel

@17579

Allegro samo sobie zaprzecza, gdyż choroba to przyczyna niezależna od Ciebie.

Nie odpuszczaj i powołuj się na maila od Allegro.

Wiola
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Wioletta2701 Problem jest niestety szerszy...

1. Jeżeli ma jakieś potwierdzenie ( a pewno nie ma bo nawet L4 jest teraz w formie elektronicznej) to wg mnie Allegro powinno zwrócić bo to przyczyna Niezależna od Sprzedającego.

2. Ale pytanie się rodzi jakie powinna mieć potwierdzenia, bo zaraz będzie wysyp niedostarczonych zakupów i wymówka "na chorobę"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec

Cześć. Mam taki przypadek 1  raz od 17 lat. Wystarczy trochę normalnego podejścia. Trochę na allegro kupuję. Trochę sprzedaje (nie mam firmy, jestem osobą fizyczna). Czekam na **piiip** i uciekam. Napisałem reklamację i po niej jak nie uznają to się pakuję. Pozdrawiam serdecznie. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

jak widzę u siebie takie akcje to mam ochotę zakupic jako konsument kilkaset pozycji z oficjalnego sklepu allegro i zwrócić im wszystko z powodu złamania zawartych warunków umowy tj niedostarczenia towarów w terminie

 

a tak na poważnie popełniłeś błąd - komunikowałeś z Kupującym za pomocą maili czy dyskusji czytanych przez serwis

oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator

@RED maile tez przechodzą przez allegro, chyba że znasz prawdziwy adres email klienta

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec

Wiem, ale nie sądziłem że mogą tak chamsko to przeciw mnie wykorzystać zwłaszcza, że wszędzie trąbią zostań w domu. Allegro to inna rzeczywistość 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@17579 podeślij mi numer Twojej konwersacji z konsultantem, chętnie poczytam, bo ta sytuacja jest w moim odczuciu dość niefajna. 

Zdrowia!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec

Odpowiedź na zgłoszenie nr "08773055"

Odpowiedź na zgłoszenie nr "08773313"

Pozdr Wojtek 

Pozdrawiam
// Sylwia [edit]

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec

Bardzo dziekuje za pomoc. Przywróciłaś mi wiarę w allegro. Jak mogę gdzieś wysłać oficjalne podziękowanie to chętnie to zrobię. Proszę o namiar na mój mail kawczak3@gazeta.pl

 

Dzień dobry,

kontaktuję się ponownie odnośnie transakcji w ofercie 

Zweryfikowałam ponownie sprawę i przyznałam Panu rabat transakcyjny. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na pomyślne rozpatrzenie wniosku.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@17579 Podziękowania i wyrazy uznania dla @cloudcloud możesz wysyłać na spolecznosc@allegro.pl 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@17579 przeczytałam maila i bardzo serdecznie dziękuję 🙂 miło mi!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów