Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zacząłem sprzedaż, wszystko szło super - sporo zamówień, klienci zadowoleni 9 ocen polecających, a poziom jakości sprzedaży praktycznie na poziomie Super+. Przychodzi dzień w którym wpływa jedna ocena negatywna, oceny są subiektywne więc nie ma co roztrząsać czy ocena była prawidłowa czy nie.
Żal mam do kryteriów oceny jakości sprzedaży, Jakość którą buduje się mase czasu, dotrzymuje sie terminów, siedzi po nocy, aby zrealizować wszystkie zamówienia, psuje jedna negatywna opinia. w dodatku trafiłem na osobę (kupującego), której proponuję rekompensatę, w postaci wysyłki produktu całkowicie za darmo na swój koszt (produkt + przesyłka). Wręcz błagając o usunięcie negatywa. Bawi się, gdzie ja jestem krótko mówiąc załamany, dzień wcześniej zakupiłem towar na znaczną kwotę. A dzisiaj wiadomość o wykluczeniu z programu SMART. Gdzie 95% użytkowników kupuje za pośrednictwem tej wysyłki.
Poziom Polecających 90%, co już mnie wyklucza praktycznie ze sprzedaży. Żeby to wróciło do normy trzeba ok. 90 ocen, co jest nie możliwe do zrealizowania, tym bardziej ze sprzedaż spadła o jakieś 85%.
Nie muszę mówić w jakiej sytuacji jestem, początek miesiąca , ze względu na duża sprzedaż zdecydowałem się zakupić sporą partie towaru. Teraz skończy się na tym, że z towarem nic nie zrobię, A koszty magazynowania i całej reszty, zjedzą mnie w przeciągu miesiąca.
Stąd moje pytanie, czy jest to jeszcze do uratowania? Ktoś był w podobnej sytuacji?
Założyć nowe konto i zaczynać od zera?
Jest jakiś sposób, aby szybko tą jakość poprawić?
Kupujący mimo przedstawionej sytuacji nie chce wycofać opinii. Allegro też nie pomoże.
pewne marki - elektronika i lego np. - sprzedawcom blokuje się konta z obawy o bezpieczeństwo transakcji. Mają robić selfie na tle towaru, wysyłać zdjecia faktur i umów. Weryfikacja pozytywna - sprzedajesz dalej. Negatywna - bye bye
@Monika__L Rozumiem, multum ludzi siedzi w tej kategorii, tyczy się to każdego, czy jak? Na jeden pojedyńczy zestaw przypada ponad 500 sprzedających. Każdy jest weryfikowany? W sensie jaki jest tego cel?
@EzoShop nowi są weryfikowani wiesz czy masz ten rowar czy zrealizowałeś zamówienia jeśli machnąłeś już tego kilkadziesiąt kilkaset zamówień po tym miesiącu to ci raczej nie grozi
ok. 200 zamówien zrealizowanych - 0 problemów, wiadomo historia z tym sprzedającym ale to z czego innego wynikało. Tak wszytskie oceny pozytwyne. Nawet dzisiaj wpadła. Ogólnie stawiam dość mocno na samą obsługę klienta, liczę ze zadowoleni wrócą/zostawią dobrą opinię po sobie.
Poczekaj jak ci zdekompletowany zestaw z zgniecionym pudełkiem ktoś odda i zażąda zwrotu calości kasy zgodnie z uk masz prawo zastosować art 34.4 uk zastosujesz negatyw poleci bo mu wolno ehh lego wolno im tylko tak oblukać jak zrobiliby to w sklepie czyli popatrzeć na pudełko wszelkie inne działanie to przekroczenie normalnego zarządu rzeczą
Zwroty mam uwzględnione, pracuje na troszkę większej marży, a w niektórych przypadkach nawet będę się cieszył ze zwrotu - sam kolekcjonuje, przez to na tą kategorię padło. Póki oczywiście będą kompletne nie ma problemu.
Złota zasada sprzedaży na allegro nie sprzedawać na początku drogiego towaru lub sprzedawać dużo drobnicy i drogie rzeczy. Dla algorytmu nie ma znaczenia czy masz negatyw za towar za 1 zł czy 10k. Jeśli żyjesz ze sprzedaży droższych rzeczy warto mieć trochę drobnicy, którą sprzedajesz z minimalnym zyskiem żeby mieć bazę komentarzy. Moim zdaniem rozsądne minimum zaczyna się od 1500-2000 tys komentarzy rocznie.
@chmielna12 Wiekoszość mojego towaru nie przekracza 100/120zł. Pozytywnych coś wpływa. dopiero teraz kupujący zaczynają dostawać powiadomienia, sprzedaż prowadzę od miesiąca.
Allegro nie reaguje. Sprzedawca ich nie interesuje, chociaż w tym tygodniu był tu jakiś biedaczyna żalący się że dostał blokadę za naciąganie na smarcie
ale to jakiś ewenement był
Jak możesz zjechać z ceny to sprzedawaj bez smarta tak, żeby cena produktu + wysyłka była mniejsza niż u innych ze smartem. Do wysyłki smart i tak musisz dopłacić.
Ja coraz częściej rezygnuje ze sprzedaży ze smartem z prostej przyczyny - eliminuje mi to osoby które chcą sobie wypożyczyć na testy produkty. Jak widzi, że za odesłanie musi zapłacić kupi tam gdzie zwrot ma bezpłatny. Zdecydowanie spada ilość zwrotów.