Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mamy problem z paczkami, tzn dużo zwrotów z powodu źle zabezpieczonych paczek (owijaliśmy grubo folią bąbelkową i na to strecz+taśma). Produkty które wysyłamy są w pudełkach, od nas wychodzą w idealnym stanie a ze zdjęć od klientów wynika, że sama paczka wygląda na nienaruszoną, a w środku po otwarciu ukazuje im się zdewastowane pudełko, pogniecione, podziurawione itp. Jedno mniej, inne bardziej.
Teraz zamówiliśmy kartony i pakujemy w kartony. Ale zastanawiam się czy to wystarczy, czy zaraz znów nie będzie zwrotów, nie wiem co robią kurierzy z tymi paczkami. Może ktoś podpowie jak pakować lepiej, bezpieczniej, ale też w miarę tanio.. I tak za wszystko płaci się spore sumki. Może ktoś podpowie jak sam pakuje?
A jaki to towar? Szkło?
U nas czasem też się zdarzy - kurierzy już przy odbiorze paczek rzucają nimi, upuszczają, uderzają, a gdy nas nie ma obok, to pewnie jeszcze gorzej je traktują. Jeżeli masz delikatne produkty, to po paczce może nie być widać zniszczeń, tym bardziej jeżeli dobrze ją wypełnisz.
Szklane ramki na przykład zabezpieczamy kartonem od strony szyby, owijamy je stretchem, później folią bombelkową. Paczkę ewentualnie wypełniamy poduszkami powietrznymi, kartonowymi ścinkami, makulaturą - w zależności czy towar jest bardzo delikatny, czy mniej.
Dużo masz takich przypadków? Ile na 100? Jeżeli więcej niż 5, to zacznij się zastanawiać czy to Twój kurier ich nie niszczy, bo na to by wskazywało. Z definicji wiem, że nieważne jak wypełnisz towar - gdy kurier będzie chciał zniszczyć paczkę, to ją zniszczy.
@GlobalDealz Sam karton nic nie pomoże. Musi być wypełnienie. Zwykły, cienki papier pakowy, odpowiednio pognieciony jest najlepszy jako wypełnienie.
Dziękuję za podpowiedź