Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbowałam zmienić ustawienia wypłat z PayU, wówczas zablokowały się wypłaty z obu kanałów. Nakazano mi wpłacić na oba 1,01 zł, co uczyniłam, jak również wysłać ponownie (!!) dane osobowe do Przelewy24. Oba przelewy po 1,01 zostały już zwrócone na konto dwa dni temu, a wypłaty wciąż są nieaktywne, system sam zmienił ustawienia wypłat i ponownie każe wpłacić 1,01 zł (???) i ponownie wysłać dane osobowe (???). Gdzie mam to zgłosić, jak to naprawić?????
@BerlinOpieka Dane osobowe konta Allegro muszą być identyczne, jak dan osobowe konta w banku. Weryfikacja PayU trwa 3 dni robocze, Przelewy24 - 5 dni roboczych. Jeżeli dane się różnią, popraw je i ponownie zrób przelew 1 zł.
Jeżeli czegoś nie rozumiesz, zgłoś to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Danych osobowych nie da się poprawić bez dokumentów o nadaniu NIP i działalności gospodarczej?? Kompletnie pogubiłam się i nie jestem w stanie obsługiwać kupujących bez środków. Nawet nie ma żadnej infolinii do pomocy...
Skontaktować możesz się tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Dzięki, spróbuję, chociaż tracę wiarę, że się uda 😞
@BerlinOpieka No przecież ten link do pomocy masz już w moim poście wyżej 🙂
Dziękuję, ale pewnie nic to nie da, niepotrzebnie w ogóle wchodziłam w ustawienia, teraz nie mam środków i nic nie mogę zrobić. Zamknęłam już promocję na zewnątrz, nic nie będę sprzedawać.