Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam wykupiony Smart na rok, licząc od lipca, dziś zablokowali mi konto za wiadomości (w chacie aukcji) do sprzedawcy, że jest oszustem. Kto mi odda za Smart? Na koncie mimo, że ma 22 lata mi nie zależy na allegro też już nie. Jak nie odblokują mi konta, to chce odzyskać 8 miesięcy za smart i do widzenia.
@AgaAgaLadyGaga Tak, muszą, wystarczy rozwiązać umowę a że nie masz kontaktu na tamtym koncie, próbuj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@AgaAgaLadyGaga w sprawie blokady konta skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Możesz zrezygnować z usługi Smart na swoim koncie. Zrobisz to w panelu Allegro Smart. Zwrócimy Ci wówczas koszt usługi. Kwotę zwrotu obliczymy proporcjonalnie do czasu świadczenia usługi. Więcej informacji znajdziesz na ten stronie.
Napisany został mail. Smart faktycznie można rozwiązać co zrobię w przypadku braku odwieszenia konta i nie mam zamiaru wysyłać żadnych skanów dowodu, nie jesteście instytucją państwową, nawet banki nie skanują dokumentów w placówkach.
Wszystkich załatwią same skany żądają, AP także.
Możesz jaśniej?
Teraz skan dla aktywowania wypłat, kont rekompensat itd. allegro żąda skanów.