Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio sprzedaliśmy towar na naszym allegro ale produkt zaginął. Kupujący wybrał odroczoną płatność. W jaki sposób możeemy zwrócić klientowi pieniądze? Dodam że jesteśmy nowymi sprzedawcami i nie posiadamy jeszcze na tyle doświadczenia i wiedzy aby się z tym tematem sami uporać. Szukaliśmy rozwiązania w interencie ale niczego nie znaleźliśmy. W związku z tym jesteśmy zmuszeni poprosić was o pomoc. Z góry dziekujemy za każdą wskazókę.
Jeśli klient użyje formularza zwrotów Allegro, prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. (PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014) lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.
Jednocześnie zawsze możesz zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.
@PARTS_NORMATO Cześć. Zawsze możesz zwrócić środki bezpośrednio na konto kupującego. Na Twoim koncie jednak nie ma zrealizowanego żadnego zamówienia z odroczoną płatnością. Nie ma również zamówienia zrealizowanego poprzez Allegro Pay. Proszę Cię więc o doprecyzowanie - jaką formę płatności wybrał Kupujący?
Wyżej wkleiłem zjęcie jak to u nas wygląda
@PARTS_NORMATO Dzięki. Następnym razem pamiętaj proszę, że nie można zamieszczać obrazów, na których widoczne są dane osobowe (tutaj dane osobowe kupującego).
Kupujący nie wybrał odroczonej płatności. Jego płatność się nie powiodła i dlatego jej nie widzisz w Allegro Finanse. Skontaktuj się z kupującym i poproś, żeby anulował swój zakup. Możesz mu wysłać ten artykuł: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX. Jednocześnie jeśli kupujący nie opłaci swojego zakupu w ciągu 7 dni – wówczas automatycznie jego zamówienie zostanie anulowane.
Jeśli dopiero rozpoczynacie sprzedaż na Allegro, serdecznie polecam Wam udział w podcastach, kursach i webinarach organizowanych przez Akademię Allegro. Wszystkie materiały są bezpłatne, a po przejściu przez (krótki) kurs otrzymacie certyfikat. Na webinarach z kolei będziecie mogli zadać pytania naszym ekspertom. Zachęcam, warto! 🙂
Bardzo dziekuje za pomoc i rozwiązanie problemu. Będę pamietał żeby nie wklejać obrazów z danymi osobowymi. Jeszcze raz dziekuje za pomoc i na pewno skorzystamy z kursu.