Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otrzymałem dziś zamówienie w którym podany jest zagraniczny adres dostawy, zamówienie jest opłacone. W e-mailu dane kupującego są na Polski adres, jednak adres dostawy jest inny. Numer telefonu który został podany jest nieprawidłowy, kontakt e-mail niestety bezskuteczny. Nie zaznaczałem nigdzie w ustawieniach dostawy bym realizował zagraniczne wysyłki. Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?
Poproś o dopłatę za wysyłkę na zagraniczny adres; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-poprosic-kupujacego-o-doplate-...
Jeśli nie dopłaci, nie wysyłaj, nie masz takiego obowiązku.
@Tomek43253 takich cwaniaczków kupujących jest sporo. Jeśli nie udostępniasz wysyłki zagranicznej nie masz obowiązku realizować zamówienia. A jeśli bardzo mu zależy na zakupie to podaj mu realne koszty dostawy i niech dopłaca 🙂