Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący po otrzymaniu produktu, zrezygnował w ramach przysyługującego mu prawa do odstąpienia od umowy. Wygenerował etykietę zwrotną, otrzymał sygnaturę zwrotu, jednak ja, jako sprzedający, nie otrzymałem przesyłki. Kupujący nie jest w stanie podać nr listu przewozowego paczki zwrotnej, a bez tego nie da się zlokalizować przesyłki. Czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
Z góry dziękuję
Etykieta czy kod do paczkomatu?
Co masz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty
Tu już szukałem. W linku, który podałeś mam tylko numer i datę zwrotu. Niestety nie widzę w tym miejscu jak zlokalizować tą przesyłkę.
Kupujący musi reklamować paczkę w InPost.
Czy w takim razie mogę mu wysłać link do reklamacji -
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Niestety, aby mógł złożyć reklamację, musi wpisać nr przesyłki...
Tak, powinien reklamować w InPost według instrukcji. Niech zadzwoni na infolinię i poda numer zwrotu, zapewne podadzą mu numer nadania.
Pozostaje infolinia.