Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie dostał mojej przesyłki. Zawinił InPost (towaru do tej pory nie odzyskałem). Klient chce zwrotu pieniążków. Nie może dokonać zwrotu towaru bo go nie ma ani anulować zakupu bo jest już za późno. Zaproponowałem w dyskusji aby podał nr konta to odeślę pieniądze jak najszybciej aby zakończyć dyskusję. Niestety klient milczy a dyskusja trwa. Wasz system działa tak,ze jak dyskusja trwa to z założenia jest to wina sprzedającego. Chcę ją zakończyć bo to źle wpływa na statystyki a przez to na sprzedaż ale nie mogę.Jak zmusić klienta by w końcu zakończyć dyskusję?
@modazagrosz555 otwarta dyskusja jako sama nie ma wpływu na jakość . Poproś klienta W DYSKUSJI ! o dane do przelewu i czekaj .