Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił na aukcji towar, ja sprawdzam a brak go w hurtowni.
Co jest źle ustawione? Proszę o pomoc bo coraz częściej mi to się przytrafia i muszę zwracać wpłaty a psuje mi to opinię...
Tzn. że ktoś wystawia Ci oferty?
@LEW433 taczej On wystawia komuś 🙂 ( jakiejś hurtowni) to sie nazywa dropshipping
@Sklepup2 najprosciej po prostu zmienić sposób działalności i najpierw kupić towar aby potem go sprzedać 🙂 . A przynajmniej kupic i mieć na stanie po kilka przedmiotów z całej oferty aby było w razie właśnie takiej sytuacji
Musisz sprawdzić co jaki czas są aktualizowane stany magazynowe między hurtownią a allegro.
@Sklepup2 ogarnij to lepiej bo zaraz będzie blokada konta 😞 Najlepiej kup po 2 sztuki każdego produktu w razie takich sytuacji 🙂
Dzięki za odpowiedzi ale oczekiwałem, że ktoś ma podobne doświadczenie i zna odpowiedź gdzie tkwi problem. Owszem komunikacja hurtowni z moim sklepem to jedno, ale chyba nie tylko to jest źle ustawione.
A kupowanie po 2 produkty z puli kilkunastu tysięcy z oferty...to nie jest dobry pomysł na początek ...;-)
No ale to jakiś złożony problem. Prowadzeniu dropu to jednak jest umiejętność którą należy posiadać. Przecież my bladego pojęcia nie mamy jak wygląda łączenie stanów (soft hurtowni) z programem do obsługi Allegro (nie wiemy czego używasz). Nie wiemy jaki program ma być odpowiedzialny za aktualizację tych stanów z Allegro. Tak naprawdę wiemy tylko że Ci nie aktualizuje.
@Sklepup2 jeżeli do synchronizacji stanów magazynowych używasz platformy jakiegoś sklepu internetowego lub baselinkera to ustaw żeby oferty na Allegro zamykały się gdy ilość towaru w hurtowni spadnie poniżej np. 10, 5 sztuk. Nie jest to idealne rozwiązanie ale powinno trochę poprawić sytuację.
Stany magazynowe nigdy nie są przesyłane "na żywo" tylko zawsze z jakimś opóźnieniem i stąd te różnice i późniejsze problemy.
@Sklepup2 też kiedyś zaczynałem ale wtedy kupowałem po kartonie 10 szt produktów i zawsze miałem jak się sprzedały zamawiałem kolejne i tak w kółko po 15 latach towar zamawiam na paletach i nie mam takich sytuacji, pamiętaj że hurtownia ma wywalone czy Ci wyśle czy nie Ty się z tego tłumaczysz i będziesz miał problemy 😞
Więc albo zakupisz na początek, albo kombinuj i bierz na klatę takie sytuacje 😞
Kwestia aktualizacji to kwestia programów i ustawień, jedne aktualizują raz dziennie inne co godzinę a inne co 5 minut ale nie wiem z jakich programów i integracji korzystasz ?
ustaw sobie czas wysyłki w ofercie np na do 4 dni roboczych to może zdążysz zamówić co ci brakuje
@Sklepup2 chyba powinienes sie skontaktowac z hurtownią w tej sprawie...? 😮
Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi. Mądrego to zawsze dobrze posłuchać, błąd tkwi pewnie w tym, że system nie kończył aukcji po zmniejszeniu stanów poniżej owych 5 szt.