Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje przedmiot. Placi z góry. Prosi o fakturę VAT. Wysyłam towar, fakturę wkładam do paczki. Po kilku dniach klient zgłasza zwrot przez allegro. Wysyła paczkę. Przedmiot do nas wraca nieuszkodzony. W paczce nie ma faktury. Co mogę zrobić ? Muszę klientowi zwrócić pieniądze. Co zrobić z kopią faktury u siebie ? Wyrzucić by nie płacic vatu do US ?
@ALCkow napisał(a):
Co zrobić z kopią faktury u siebie ? Wyrzucić by nie płacic vatu do US ?
O ***** nie wierzę w to co czytam. Niby dlaczego ktoś ma Ci zwracać fakturę? Jak Ci zwróci to sobie tak po prostu możesz je wyrzucić?
@ALCkow Co zrobić z kopią faktury u siebie ? Wyrzucić by nie płacic vatu do US ?
Ty tak serio ??? Długo prowadzisz działalność ??? Masz księgową ???
Po pierwsze nie każdemu przysługuje zwrot 😞
Art. 38a. Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje
się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
A jak już chcesz to wystawia się korektę do faktury, wysyłka kupującemu najlepiej mailem żebyś miał potwierdzenie + zwrot kasy i to dajesz księgowej co by w razie kontroli maiła komplet ( Fv + korekta + potwierdzenie wysłania + zwrot kasy ) 😄
Nie ma obowiązku zwrotu FV(mógłby) ale...W sytuacji, gdy sprzedany towar, do którego została już wystawiona faktura zostanie zwrócony, należy wystawić fakturę korygującą z datą przyjęcia zwrotu towaru.