Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@artfil1 Upewnij się, czy nikt z domowników nie odebrał paczki. Jeśli nie, złóż reklamację sprzedawcy. To on, zgodnie z prawem, odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Odpowiada też przed Tobą za zaginięcie przesyłki nawet wtedy, gdy doszło do tego z winy poczty - przewoźnika. Domagaj się wydania towaru lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Status może być wynikiem błędu przewoźnika lub paczkę wydano innej osobie.
Nikt z domowników paczki nie odebrał , sąsiedzi też nie . kontaktu ze sprzedającym brak , konto zawieszone , od kilku dni telefonu nie odbiera. ???
@artfil1 Spróbuj otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w niej zgłoś problem. Po 14 dniach, gdy Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Ja też mam problem z zamówieniem, wybrałam punkt odbioru w Lewiatanie, ale sprzedawca podobno źle nadał i wybrał punkt Poczty Polskiej, w piątek pojawił się status że wydano do doręczenia, a niecałe 10 min potem, że doręczono. Nie dostałam żadnego komunikatu o odbiorze i żadnego kodu do odbioru. Jak zauważyłam status na allegro, że zamówienie odebrane to od razu napisałam im na czacie i stąd wiem że źle nadane i dlatego nie mam kodu odbioru. Dostałam odpowiedź że mam czekać na odpowiedź (w piątek) od allegro, a oni czekają na odpowiedź od poczty jak mam odebrać przesyłkę, ale do teraz nic nie napisali. Zauważyłam że rano status zmienił się z powrotem że w doręczeniu.