Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy naprawdę robiąc zakupy i prowadząc sprzedaż na jednym koncie muszę odpowiadać na automat wysłany po zakupie przeze mnie jakiegoś produktu? Z 99,32 właśnie dzisiaj patrzę 98,82.
Już nie chodzi o te cyferki, o maila, że nie będę SS, że się świeci na czerwono ale czy nie można odfiltrować zapytań sprzedażowych od mail otrzymanych po swoich zakupach? Przecież to bezsensu żebym odpowiadał na maila wysłanego przez automat w podziękowaniu za zakupy lub na otrzymaną FV.
Chodzi o odpowiedzi dotyczące Twoich ofert w sprzedaży. Może pominąłeś jakieś pytanie lub ten sam klient zapytał o coś innego i dlatego masz spadek
Nie o to chodzi.
Kupuję coś od kogoś. Po chwili otrzymuję maila z podziękowaniami za zakup ewidentnie wysłany automat. Nie odpisuje bo to mój zakup. I tutaj mam wrażenie, że taka wiadomość traktowana jest jako zapytania do sprzedającego (do mnie) ponieważ na tym koncie też prowadzę sprzedaż. Chciałby ktoś to potwierdziła.
@europa89 ja także robie zakupy i sprzedaż z jednekgo konta
NIe odpisuje na wiadomości dotyczące zakupów typu: dziekujemy, wysyłamy itp
Mam 100% terminowych odpowiedzi
Czyli moim zdaniem nie ma to wpływu. Sprawdz czy po prostu nie pominąłeś jakiegos pytania o swój przedmiot
@europa89 wiadomości z potwierdzeniem zakupu nie wliczamy do terminowych odpowiedzi sprzedającego, ponieważ terminowe odpowiedzi oraz średni czas liczymy tylko dla wiadomości wysłanej opcją "Pytanie do sprzedającego".
Sprawdziłam Twoje wiadomości i na dwie nie odpisałeś. Jedną z 30 listopada 2021 pytanie zadane o 12:50 (czyli wkrótce już nie będzie wliczana do punktacji, ponieważ obliczamy wyniki z ostatnich 30 dni ) oraz jedną z 7 grudnia 2021 pytanie zadane o 1:31. Po tak długim czasie lepiej już nie odpisywać na te wiadomości, ponieważ znacznie wydłuży to Twój średni czas na odpowiedź.