Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
NR ZAMÓWIENIA
a77fded0-61b7-11f0-b5af-9fc3cf47d805
Zamówienie zostało zrealizowane, nadane w tem sam dzień .
kupujący nie odebrał zamówienia i zostało zwrócone.
kontaktowałem się poprzez wiadomość została odczytana ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, co powinienem zrobić .
i czy jest możliwość aby allegro zwróciło się do kupującego aby dać mu znać o tym problemie
@Dar1usz_sa tak, poprosiłam już nasz zespół o kontakt z tym kupującym.
A po co? Klient wie, że towaru nie odebrał. Jego/jej problem co teraz zrobić, towar nadal jest klienta.
Sprzedajesz jako os.prywatna? nie odbieraj przesyłki jak do Ciebie wróci, to nie Twój towar.
Sprzedajesz jako firma? Możesz napisać do klienta, jak towar wróci, że możesz naliczać opłatę za magazynowanie. Generalnie - dopóki klient nie zgłosi zwrotu (na piśmie) to towar jest jego/jej, nie oddajesz pieniędzy.