anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie które wysłałem nie zostało odebrane z paczkomatu

Dar1usz_sa
#7 Wielbiciel

NR ZAMÓWIENIA

a77fded0-61b7-11f0-b5af-9fc3cf47d805

Zamówienie zostało zrealizowane, nadane w tem sam dzień . 

kupujący nie odebrał zamówienia i zostało zwrócone.

 

kontaktowałem się poprzez wiadomość została odczytana ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, co powinienem zrobić . 
i czy jest możliwość aby allegro zwróciło się do kupującego aby dać mu znać o tym problemie

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Dar1usz_sa tak, poprosiłam już nasz zespół o kontakt z tym kupującym. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

A po co? Klient wie, że towaru nie odebrał. Jego/jej problem co teraz zrobić, towar nadal jest klienta.
Sprzedajesz jako os.prywatna? nie odbieraj przesyłki jak do Ciebie wróci, to nie Twój towar.
Sprzedajesz jako firma? Możesz napisać do klienta, jak towar wróci, że możesz naliczać opłatę za magazynowanie. Generalnie - dopóki klient nie zgłosi zwrotu (na piśmie) to towar jest jego/jej, nie oddajesz pieniędzy.

oznacz moderatorów