anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie - Płatność rozpoczęta

gry_od_babiaka
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie, dostałem zamówienie na produkt cyfrowy które nie zostało opłacone. Status zamówienia to "Płatność rozpoczęta". Na dodatek sprawę komplikuje fakt że złożył to zamówienie konkurencyjny sprzedawca, który również sprzedaję dokładnie ten sam produkt o którym mowa. Mam obawy że może on mi próbować zaszkodzić w jakiś sposób, wysłałem wiadomość żeby skontaktować się i poinformować o statusie płatności. Co mógłbym w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@gry_od_babiaka W tej sytuacji nic się nie wydarzy. Jeśli kupujący nie opłaci zamówienia, po czasie zostanie anulowane. 

Ty zamówienie realizujesz dopiero po zaakceptowanej płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@gry_od_babiaka  możesz złożyć zamówienie u konkurencji i jemu też zablokować 😋

oznacz moderatorów