anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie smart z naliczoną prowizją za przesyłkę

Soraja92
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam następującą sytuację: dnia 24 maja pewna kupująca dokonała u mnie ponad 20 zamówień - praktycznie każde zamówienie na jeden przedmiot z wybraną przesyłką do paczkomatu. Kwota żadnego z zamówień nie przekraczała 40zł, nie zostały one opłacone. Na następny dzień zamówienia zostały skonsolidowane w jedno, kwota przekraczała 40zł. Ostatecznie zamówienie zostało opłacone 31 maja, a ponieważ kupująca posiada smarta, opłaty za przesyłkę nie naliczono.

Natomiast allegro naliczyło prowizję zgodnie z pierwszym dniem zakupów, czyli osobno od każdego zamówienia (produkty + przesyłka). Skoro ostatecznie zamówienie było jedno, bez naliczonej przesyłki (smart), to czy w jakiś sposób można odzyskać naliczoną prowizję od przesyłek?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Soraja92 ten problem był już tu opisywany wielokrotnie , a allegro zapewne umyślnie nic z tym nie robi bo ? ..... wiadomo nie każdy wie że tak się dzieje , a dodatkowa kaska zawsze jest OK.

Wniosek o zwrot prowizji oczywiście zostaje odrzucony bo nie ma zwrotu środków , odwołanie również bywa nieskuteczne trzeba pisać o korektę .

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  a może coś od Was drogie dziewczyny ??

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Soraja92 Podaj proszę numer zamówienia i numer przesyłki, której dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Soraja92
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia: 60148e31-db71-11ec-bcff-c71b173b5eed

Nr przesyłki: 640079948278400111822394

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Soraja92 Konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Soraja92 Dostałam potwierdzenie, że jeśli klient dokonał zakupu, którego nie opłacił, a następnie wszystkie swoje oferty zgrupował w jedno zamówienie, które obejmowało darmową dostawę SMART, skorygujemy Twój rachunek pod koniec miesiąca. W tej sytuacji pozostaje mi jedynie prosić o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not ale to się dzieje i nic z tym nie robicie . Aktualnie na liście zakupów mam 3 transakcje od tej samej osoby nie opłacone z wybraną formą dostawy , prowizja naliczona . Mam cichą nadzieję ,że nie opłaci bo znowu będzie przepychanka o zwrot prowizji .

oznacz moderatorów

Soraja92
#7 Wielbiciel#

Super! Dziękuję bardzo za interwencję.

oznacz moderatorów

g_rajnert
#12 Orędownik#

Skontaktuj sie z Allegro, zazwyczaj korygują (oddają) taka nadpłatę - ale z pewnym opóźnieniem. Później przypilnuj czy oddali.

oznacz moderatorów