Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam następującą sytuację: dnia 24 maja pewna kupująca dokonała u mnie ponad 20 zamówień - praktycznie każde zamówienie na jeden przedmiot z wybraną przesyłką do paczkomatu. Kwota żadnego z zamówień nie przekraczała 40zł, nie zostały one opłacone. Na następny dzień zamówienia zostały skonsolidowane w jedno, kwota przekraczała 40zł. Ostatecznie zamówienie zostało opłacone 31 maja, a ponieważ kupująca posiada smarta, opłaty za przesyłkę nie naliczono.
Natomiast allegro naliczyło prowizję zgodnie z pierwszym dniem zakupów, czyli osobno od każdego zamówienia (produkty + przesyłka). Skoro ostatecznie zamówienie było jedno, bez naliczonej przesyłki (smart), to czy w jakiś sposób można odzyskać naliczoną prowizję od przesyłek?
@Soraja92 ten problem był już tu opisywany wielokrotnie , a allegro zapewne umyślnie nic z tym nie robi bo ? ..... wiadomo nie każdy wie że tak się dzieje , a dodatkowa kaska zawsze jest OK.
Wniosek o zwrot prowizji oczywiście zostaje odrzucony bo nie ma zwrotu środków , odwołanie również bywa nieskuteczne trzeba pisać o korektę .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a może coś od Was drogie dziewczyny ??
@Soraja92 Podaj proszę numer zamówienia i numer przesyłki, której dotyczy ten problem.
Nr zamówienia: 60148e31-db71-11ec-bcff-c71b173b5eed
Nr przesyłki: 640079948278400111822394
@Soraja92 Konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
@Soraja92 Dostałam potwierdzenie, że jeśli klient dokonał zakupu, którego nie opłacił, a następnie wszystkie swoje oferty zgrupował w jedno zamówienie, które obejmowało darmową dostawę SMART, skorygujemy Twój rachunek pod koniec miesiąca. W tej sytuacji pozostaje mi jedynie prosić o cierpliwość.
@nat_not ale to się dzieje i nic z tym nie robicie . Aktualnie na liście zakupów mam 3 transakcje od tej samej osoby nie opłacone z wybraną formą dostawy , prowizja naliczona . Mam cichą nadzieję ,że nie opłaci bo znowu będzie przepychanka o zwrot prowizji .
Super! Dziękuję bardzo za interwencję.
Skontaktuj sie z Allegro, zazwyczaj korygują (oddają) taka nadpłatę - ale z pewnym opóźnieniem. Później przypilnuj czy oddali.