Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest awaria ? za kazdym razem nie da sie wybrac godziny dlugie ladowanie albo nic sie nie dzieje ?
@musashi2007 Cześć. 🙂 Na przyszłość bardzo proszę o podawanie numerów zamówień, nie przesyłek. Podane wyżej przesyłki nie zostały uwzględnione w jakości sprzedaży, zatem nie ma co wykluczać. Dodatkowo przesyłki zostały nadane w terminie. 🙂
@ko_alka
Mam nadzieję, że w przyszłości nie będzie już takich sytuacji :))), ale zapamiętam.
Czyli przesyłka nadana w DPD Pickup automatycznie liczy się jako wysłana w terminie pomimo nie odebrał jej tego dnia kurier? Do tej pory byłem przekonany, że paczka musi być zeskanowana przez kuriera.
Dziękuję i pozdrawiam
Sprawdziłem w zestawieniu i przesyłki DPD z 07.11.2022 mają oznaczenie "nie wysłane w terminie". Miały nie być brane pod uwagę ze względu na awarię.
Proszę o wyjaśnienie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wciąż i wciąż awarie! Za co płacimy grubą kasę?! Za to ile zarabiacie powinni być zatrudnieni najlepsi informatycy i takie problemy powinny być rozwiązywane momentalnie.
Ja wysyłam pocztą i inpostem i umene wszystko działa. Tak...