Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam Klient zgłosił zwrot . Cytuje Powód zwrotu (reklamacja): towar i paczka uszkodzona (w transporcie) (Karton uszkodzony, toster połamany i porysowany)
Dodam że nasze paczki są dobrze zapakowane (czasem przewyższa wartość produktu) Dodatkowo umieszczam bardzo czytelny napis o dokonaniu inspekcji paczki przy odbiorze i sporządzeniu protokołu gdyby była uszkodzona.
Według mnie klient zaniechał swojego obowiązku zwraca towar który już nie jest mój gdyż ja mu wysłałem powystawowy dokładnie opisany z galerią zdjęć
Jakie kroki w chwili obecnej mam zrobić ?
Przywołany poniżej przepis
art. 545 § 1 k.c. nawiązuje do - wyrażonej w art. 354 k.c. - przedstawia sprawę dość jasno że
kupujący jest obowiązany do zbadania przesłanej mu rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju oraz do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, gdyby w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, co może polegać np. na sporządzeniu protokołu reklamacyjnego
Nie chce mu zwracać pieniędzy bo jakby to nie moja wina ale co na to Allegro ? klient może wystawić mi złą opinię a na domiar zwrócić się do Allegro o protect. Jednego o drugiego chcę uniknąć a nie chce się użerać z Allegro i wykazywać moją niewinność bo nic nie usłyszę oprócz standardowej formułki.
Doradźcie proszę co począć.
Ty reklamujesz a jak przewoźnik uzna że tak było, przesyłka uszkodzona ze źle zapakowana to dopiero możesz żądać od kupującego, on nie jest już właścicielem towaru.
@LEW433 jak nie jest właścicielem pisze powód zwrotu reklamacja a nie odstąpienie?