anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapytanie o dodatkowe opłaty za przesyłkę - opóźnienia i zasady naliczania

HYDROREN
#10 Popularyzator#

I tak bez sensu o to pytać ale napiszę.... Skoro przesyłka została już zrealizowana, to dlaczego są pobierane dodatkowe opłaty, na przykład za przesyłkę numer 1013376797227U, która została sprzedana 17 marca i zapewne były już naliczane opłaty przy jej wysyłce? Obecnie zauważyłem, że pojawiła się dopłata do paczki gabarytowej o wadze powyżej 20 do 25 kg z dnia 5 kwietnia o tym numerze nadania. Wiem skąd bierze sie ta dopłata ale czemu po takim czasie są naliczane opłaty?

Dlaczego opłaty są naliczane z takim opóźnieniem? Dlaczego nie są one pobierane na bieżąco lub z krótszym odstępem czasowym, np. kilkudniowym, a są pobierane nawet po 3 tygodniach! 😲Zatem rozumiem, że mogą być naliczane opłaty nawet do 3 miesięcy po zrealizowaniu przesyłki? 🤔

Przecież ciężko się połapać w tych kosztach, a przy duzym asortymencie to już wogóle🙄.

Im dłużej tu jestem, tym bardziej zaczynam rozumieć te komentarze, które wcześniej mnie zastanawiały☹️ Sprzedający jednak wiedzą co piszą 😞.

Czasem to, co na początku wydaje się niejasne, z czasem staje się bardziej zrozumiałe....

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@HYDROREN co byś się nie połapał ile jesteś w plecy 🙂

Tu masz zapis z regulaminu 🙂

Opłaty za Usługi, Usługi Dodatkowe, kary oraz odszkodowania zostaną doliczone do rachunku Sprzedającego w miesiącu, w którym nastąpiła ich realizacja lub w kolejnych miesiącach po realizacji tych usług, w zależności od terminu powzięcia przez Spółkę informacji o podstawie do naliczenia tych opłat.

Specjalnie jest to tak skonstruowane co by koszt wysyłki był niski a dopłaty powyżej 10 czy 5 kg były doliczane sprzedawcy a nie kupującym 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HYDROREN opłaty za usługi dodatkowe, np. za przesyłkę ponadgabarytową naliczamy z opóźnieniem, ponieważ aby to zrobić musimy otrzymać informację od przewoźnika, że np. przesyłka przekraczała maksymalne wymiary. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów