Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie jak to jest w przypadku jak zdarzy mi się wygenerować kilka listów inpost (Czasami jak dłużej przytrzymam przycisk to tak się dzieje) Czy niewykorzystane etykiety trzeba jakoś cofać, żeby pobrane środki zostały oddane czy takie nienadane etykiety automatycznie nie są rozliczane ? (Zawsze w takim przypadku nadaje pierwszą wygenerowaną etykietę)
Pozdrawiam, Kuba
@Qbcioo95 rozumiem, że chodzi o etykiety wygenerowane w Managerze przesyłek InPost? Jeśli tak to możesz ją anulować korzystając z tego formularza.
@la_nika właśnie niestety nie wiem do końca jak to identyfikować na niektórych etykietach mam na samym dole napisane SMART, na innych nie a jeszcze na innych mam zapis obo kodu QR że administratorem danych osobowych jest inPost Sp. z o.o.
Czy byłabyś w stanie wyjaśnić mi jak rozpoznać które należą do allegro a które bezpośrednio do inpost?
Po zgłoszeniu jednej z etykiet przez formularz dostałem taką odpowiedź:
Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek. W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę. Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy. Pozdrawiamy Zespół InPost |
@Qbcioo95 a to dotyczy konta z którego piszesz? Bo widzę na nim tylko sprzedaż na Lokalnie. Nadajesz przesyłki korzystając z Managera przesyłek? Tam robisz import zamówień z Allegro i w ten sposób generujesz etykiety?
Nie, to konto mam głównie do zakupów. Nadaję przesyłki przez baselinker i są to w 99% przesyłki allegro.
Teraz w menagerze przesyłek zobaczyłem, że te etykiety widnieją jako: Do nadania przez Paczkomat® czy można je jakoś anulować ? bo nie widzę tam takiej opcji.
@Qbcioo95 czyli masz umowę z InPost i zrobioną integrację Baselinkera i Wysyłam z Allegro? Czy możesz podesłać zrzut z widokiem z Managera i przesyłkami o których piszesz?
Tak to wygląda tutaj np zostały wygenerowane dwie dodatkowe etykiety, rzadko mi się to zdarza ale czasami tak jest i nie wiem czy ja coś z tym muszę robić, żeby nie pobrało mi kosztów dodatkowych za to ?
teraz zgłosiłem inną przesyłkę i dostałem odpowiedź:
Bez obaw! Za przesyłki nienadane nie naliczamy opłat, zatem nie ma potrzeby ich anulowania. Opłaty naliczamy jedynie za przesyłki nadane, które są wyszczególnione na specyfikacji dołączonej do faktury. Pozdrawiamy Zespół InPost Ta przesyłka była bez logo na dole SMART więc co do tych, chyba ich nie muszę zgłaszać ale jeszcze mam etykiety z tym napisem na dole czy je muszę jakoś inaczej traktować ? |
@Qbcioo95 okej, w tym konkretnym zamówieniu, które wskazałeś na zrzucie (545300b0-eb45-11ed-8c2b-2fae72b8669b) dostawa była w ramach Smart! skorzystałeś z jedynej bezpłatnej etykiety. Jeśli wygenerujesz etykietę, ale nie wyślesz przesyłki to opłata nie zostanie naliczona. Tutaj na przyszłość tylko zwróć uwagę, żebyś nadał na tej pierwszej wygenerowanej, bo tylka ta jest Smart! 🙂
Reasumując, nie trzeba tego zgłaszać 🙂