anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapytanie o kilkukrotne wygenerowanie listu przewozowego inPost

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam pytanie jak to jest w przypadku jak zdarzy mi się wygenerować kilka listów inpost (Czasami jak dłużej przytrzymam przycisk to tak się dzieje) Czy niewykorzystane etykiety trzeba jakoś cofać, żeby pobrane środki zostały oddane czy takie nienadane etykiety automatycznie nie są rozliczane ? (Zawsze w takim przypadku nadaje pierwszą wygenerowaną etykietę) 

 

Pozdrawiam, Kuba

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qbcioo95 rozumiem, że chodzi o etykiety wygenerowane w Managerze przesyłek InPost? Jeśli tak to możesz ją anulować korzystając z tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

@la_nika właśnie niestety nie wiem do końca jak to identyfikować na niektórych etykietach mam na samym dole napisane SMART, na innych nie a jeszcze na innych mam zapis obo kodu QR że administratorem danych osobowych jest inPost Sp. z o.o. 

Czy byłabyś w stanie wyjaśnić mi jak rozpoznać które należą do allegro a które bezpośrednio do inpost? 

oznacz moderatorów

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

Po zgłoszeniu jednej z etykiet przez formularz dostałem taką odpowiedź: 

Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.

Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy.

Pozdrawiamy
Zespół InPost
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qbcioo95 a to dotyczy konta z którego piszesz? Bo widzę na nim tylko sprzedaż na Lokalnie. Nadajesz przesyłki korzystając z Managera przesyłek? Tam robisz import zamówień z Allegro i w ten sposób generujesz etykiety? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

Nie, to konto mam głównie do zakupów. Nadaję przesyłki przez baselinker i są to w 99% przesyłki allegro.

Teraz w menagerze przesyłek zobaczyłem, że te etykiety widnieją jako: Do nadania przez Paczkomat®  czy można je jakoś anulować ? bo nie widzę tam takiej opcji.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qbcioo95 czyli masz umowę z InPost i zrobioną integrację Baselinkera i Wysyłam z Allegro? Czy możesz podesłać zrzut z widokiem z Managera i przesyłkami o których piszesz? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2023-05-15 o 12.11.51.png

Tak to wygląda tutaj np zostały wygenerowane dwie dodatkowe etykiety, rzadko mi się to zdarza ale czasami tak jest i nie wiem czy ja coś z tym muszę robić, żeby nie pobrało mi kosztów dodatkowych za to ? 

oznacz moderatorów

Qbcioo95
#8 Zapaleniec#

teraz zgłosiłem inną przesyłkę i dostałem odpowiedź: 

Bez obaw! Za przesyłki nienadane nie naliczamy opłat, zatem nie ma potrzeby ich anulowania.

Opłaty naliczamy jedynie za przesyłki nadane, które są wyszczególnione na specyfikacji dołączonej do faktury.

Pozdrawiamy
Zespół InPost

Ta przesyłka była bez logo na dole SMART więc co do tych, chyba ich nie muszę zgłaszać ale jeszcze mam etykiety z tym napisem na dole czy je muszę jakoś inaczej traktować ? 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qbcioo95 okej, w tym konkretnym zamówieniu, które wskazałeś na zrzucie (545300b0-eb45-11ed-8c2b-2fae72b8669b) dostawa była w ramach Smart! skorzystałeś z jedynej bezpłatnej etykiety. Jeśli wygenerujesz etykietę, ale nie wyślesz przesyłki to opłata nie zostanie naliczona. Tutaj na przyszłość tylko zwróć uwagę, żebyś nadał na tej pierwszej wygenerowanej, bo tylka ta jest Smart! 🙂
Reasumując, nie trzeba tego zgłaszać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów