anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszone konto

LuckyshopVip
#7 Wielbiciel#

Szukam pomocy...,allegro zablokowało mi konto i nie chcą odwiesić.Jestem początkującym sprzedawcą ,jak wystawiłem więcej rzeczy to konta zostały mi zablokowane nie jedno lecz wszystkie odrazu, napisalem ze działam w dropshipingu i od Siebie tez wysyłam przedmioty.Allegro kazało mi pokazać przedmioty razem z identyfikacją co też zrobiłęm,i dalej twierdzą żę dla nich Jestem nie wiarygodnym sprzedawcą bo wczesniej wystawilem więcej rzeczy a teraz tylko parę im pokazuję.A im tłumaczyłem że hurtownia z którą mam uzgodnione formą wiarzącą ze wysyła towar do moich klientow nawet im pokazywałem rozmowę z hurtownią  i dalej nic... Proszę o poradę bo taki początek działalności to tragedia...: (

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

konto zamknięte
Nie dotyczy

Musisz to sobie z nimi wyjaśniać, ale z drugiej strony, sorry za szczerość, ale teraz jest taka masa pseudo sprzedawców, którzy jedyne co mają to laptop, że wiesz....

To trochę jakby firma wykonawcza nawet nie miała swoich narzędzi tylko codziennie jechała do wypożyczalni żeby je wypożyczyć. Jednocześnie ryzykując, że ktoś przed nimi mógłby im je sprzątnąć sprzed nosa. Tak to wygląda i bardzo słabiutko świadczy o sprzedawcy.

Sam zaczynałem od zera. Inwestując na początku niecałe 4000zł w towar. Później każdy zysk szedł na poszerzanie asortymentu itp. Więc nie dziw się też Allegro, że nie jesteś dla nich wiarygodny.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LuckyshopVip Było już kiedyś. Jeżeli sprzedałeś - dzwon, emailuj po klientach - najlepiej uwiarygodnią Cię pozytywne komentarze.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka