Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący anulował zamówienie Allegro One Box, One Kurier, ale nie zdążyliśmy anulować wysyłki z naszego magazynu zewnętrznego. Kurier paczkę już odebrał i jedzie ona do klienta. Czy można ją w jakiś sposób do nas zawrócić? Zmienić adres dostawy? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Magda Majewska
@ROSA3D olej, poczekaj jak wróci i oddaj dopiero kasę 😄
A co zrobić w przypadku InPostu? Klient zgłosił zwrot, ale w międzyczasie przesyłka została umieszczona w paczkomacie. Czy można cofnąć tą przesyłkę, żeby nie dotarła do odbiorcy? Dopiero teraz widzę, że to jakiś upierdliwiec i któraś z kolei anulowana transakcja. Czy on w ogóle ma prawo ją odebrać, skoro anulował? Kiedy mu zwrócić pieniądze? Teraz czy po otrzymaniu pełnowartościowego zwrotu?
@AROMATIQ w sprawie zawrócenia przesyłki InPost musisz kontaktować się już bezpośrednio z przewoźnikiem. Jeżeli przesyłka jest już w paczkomacie, to na ten moment klient ma możliwość jej odebrania. Pieniądze powinieneś zwrócić maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia klienta od zakupu. Możesz się wstrzymać do czasu otrzymania przesyłki z towarem.