Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiam przesyłkę paczkomatową Zaznaczam opcję bez podjazdu kuriera odpowiedź z systemu 'Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki:Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
Co robię żle?
@ulaabc Cześć 🙂 Jeśli chcesz nadać paczkę w Paczkomacie, to musisz zaznaczyć opcję "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu". Opcja "Bez podjazdu kuriera" oznacza, że można zamówić podjazd później (ale nie trzeba), lub można nadać w oddziale InPost. Wyczyść też pliki cookies i daj proszę znać, czy udało Ci się nadać paczkę.
Zaznaczyłam opcję dostarczę do paczkomatu treść komunikatu 'Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki:Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem'
Moja sugestia może błędny nr umowy ,powinien być nr umowy w mixie?
@ulaabc Sprawdź proszę, czy w ustawieniach Umowy własnej na pewno masz podane prawidłowe dane dostępowe do API ShipX:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia (sekcja UMOWY WŁASNE - WYSYŁAM Z ALLEGRO).
Być może na Twojej umowie własnej z InPost nie masz dostępnej możliwości nadania paczek przez kuriera lub paczkomat?
Podaj mi też proszę numer tego zamówienia, prześlę tę sprawę do Działu Technicznego.
Zaznaczyłam opcję dostarczę do paczkomatu przesyłka się zintegrowała z MP INPOST nadana
Dzięki ,pozdrawiam