anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgodność z regulaminem allegro

kiciek20
#8 Zapaleniec#

Klientka zakupiła u mnie kolekcjonerskie rośliny w grudniu. Na jej prośbę poobnizalam jej ceny zakupu. Po 14 dniach odesłała. Rośliny były zaniedbane. Po lekkiej przepychance dostała ode mnie zwrot 700pln. Ogólnie sprawa zakończyła się tym, że zostawiła 1rosline z 4sztuk. Żeby nie narażać się na kolejne zniszczenia z jej strony allegro poradzilo, żeby ją po prostu zablokowac. Dzisiaj dostałam od niej dwa negatywne komentarze, z dwóch kont które posiada że zablokowałam jej sprzedaż a ona chciała u mnie znowu zrobić zakupy. Jutro tracę dzięki niej smarta. Według allegro tresc komentarza jest zgodna z regulaminem a stwierdzenie w komentarzu, że zablokowałam jej sprzedaż jest wyrazem jej niezadowolenia z zakupów mimo, że dzisiaj napisała że z zakupów była zadowolona a komentarze wystawiła bo nie może nic kupić. Ogólnie to jest kpina. Jak się bronić przed naciągaczami i klientami, którzy nam niszczą towar?  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kiciek20
#8 Zapaleniec#

Dodam, że zwrot za zniszczone rośliny był 100%wplaty dokonanej przez kupująca, razem z przesyłka pobraniowa. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

🤔 Nie wiem, niektórzy radzą sąd, inni ze nic nie da się zrobić i pewnie i jedni i drudzy po części mają rację. Nie ma jednoznacznej dobrej odpowiedzi.

oznacz moderatorów

kiciek20
#8 Zapaleniec#

No tak ale cała praca i trud psu na wiadomo co. Poza tym zanim sąd zajmie się tą sprawą to jest rok jak nie dłużej 

Już mam jedną kupująca w prokuraturze. Pół roku minęło zanim ktoś przeczytam co przyszło z policji. 

oznacz moderatorów

kiciek20
#8 Zapaleniec#

Poza tym kupujący może mieć 10kont, kupić u jednego sprzedawcy i wystawić z każdego konta negatyw. Co wtedy? Jedna osoba załatwia komuś firmę i wypracowane konto. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@kiciek20 Są ludzie i berety > niestety trafiłeś na "moherowy beret"

oznacz moderatorów