Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ty transakcji nie unieważnisz. Należy poprosić kupującego o zrezygnowanie z zakupu i niech kliknie "zwrot" Oddajesz pieniądze, jeśli kupujący będzie wyrozumiały nawet negatywa może nie będzie.
@arturgb w szczegółach zamówienia powinien być opcja zwrotu pieniędzy.
@arturgb skontaktuj się proszę z kupującym na czacie Allegro Lokalnie i wyjaśnij sytuację, środki możesz zwrócić z poziomu Allegro lokalnie.
Aby to zrobić, przejdź do zakładki Ostatnio sprzedane.
Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły]. Kliknij [zwróć pieniądze]. Zaznacz, z jakiego powodu chcesz oddać kupującemu pieniądze. W Podsumowaniu wyświetlimy Ci cenę produktu i koszt wysyłki, którą opłacił kupujący. Zobaczysz też kwotę opłaty za sprzedaż, którą zwrócimy na Twoje konto. Zapoznaj się z podsumowaniem i kliknij [zwróć pieniądze].
Pieniądze oddamy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w zakładce Ostatnio sprzedane.