anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiłem przedmiot, za który kupujący już zapłacił. Jak mam unieważnić transakcje i zwrócić wpłatę?

arturgb
#1 Nowicjusz
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ty transakcji nie unieważnisz.  Należy poprosić kupującego o  zrezygnowanie z zakupu i  niech kliknie "zwrot"   Oddajesz pieniądze,  jeśli kupujący będzie wyrozumiały nawet negatywa może nie będzie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@arturgb w szczegółach zamówienia powinien być opcja zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@arturgb skontaktuj się proszę z kupującym na czacie Allegro Lokalnie i wyjaśnij sytuację, środki możesz zwrócić z poziomu Allegro lokalnie.
Aby to zrobić, przejdź do zakładki Ostatnio sprzedane.
Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły]. Kliknij [zwróć pieniądze]. Zaznacz, z jakiego powodu chcesz oddać kupującemu pieniądze. W Podsumowaniu wyświetlimy Ci cenę produktu i koszt wysyłki, którą opłacił kupujący. Zobaczysz też kwotę opłaty za sprzedaż, którą zwrócimy na Twoje konto. Zapoznaj się z podsumowaniem i kliknij [zwróć pieniądze].

Pieniądze oddamy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w zakładce Ostatnio sprzedane.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów