anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona przesyłka przez inpost

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Klient kupił towar, został wysłany przez inpost. Inpost towar zgubił zanim wyjechała z miasta nadania. Od tygodnia trwa "postępowanie weryfikacyjne", nikt nie odpowiada na maile. Kupująca zapytuje o przedmiot, a ja nie wiem, co odpowiedzieć. Co robić? Pisać reklamację do inpost? Zwracać środki kupującej? Czekać? Czy allegro w ogóle coś robi w takiej sytuacji? Proszę o radę.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

VSPRINT_PL
#12 Orędownik#

Zawsze propagujemy działania pro konsumenckie i myślenie długoterminowe.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BerlinOpieka 

Dobry wieczór,

w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl  wraz z 24-cyfrowym numerem paczki, numerem telefonu kontaktowym oraz szczegółowym opisem zgłoszenia. 

Niezależenie, na każdym etapie jest możliwość zgłoszenia reklamacji w sprawie.

W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.




oznacz moderatorów

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, skorzystam z reklamacji. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BerlinOpieka Musisz rozwiązać problem z kupującym, jemu się należy towar a ty za to odpowiadasz.

oznacz moderatorów