Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient kupił towar, został wysłany przez inpost. Inpost towar zgubił zanim wyjechała z miasta nadania. Od tygodnia trwa "postępowanie weryfikacyjne", nikt nie odpowiada na maile. Kupująca zapytuje o przedmiot, a ja nie wiem, co odpowiedzieć. Co robić? Pisać reklamację do inpost? Zwracać środki kupującej? Czekać? Czy allegro w ogóle coś robi w takiej sytuacji? Proszę o radę.
Zawsze propagujemy działania pro konsumenckie i myślenie długoterminowe.
@BerlinOpieka
Dobry wieczór,
w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z 24-cyfrowym numerem paczki, numerem telefonu kontaktowym oraz szczegółowym opisem zgłoszenia.
Niezależenie, na każdym etapie jest możliwość zgłoszenia reklamacji w sprawie.
W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.
Dziękuję, skorzystam z reklamacji. Pozdrawiam.
@BerlinOpieka Musisz rozwiązać problem z kupującym, jemu się należy towar a ty za to odpowiadasz.