Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w dane konta chciałem zmienić Imię i nazwisko na dane mojej żony. Załączyłem zdjęcie aktu małżeństwa. Zmiana nie nastąpiła, zniknął status w trakcie weryfikacji. Nie otrzymałem żadnego emaila z informacją.
Czy dane zostaną zmienione? Jeśli nie dlaczego?
Przed zmianą danych zmieniłem konto z firmowego na zwykłe tak jak było podane w instrukcji.
Nazwa konta: bbitcompl
Pozdrawiam
@bbitcompl Sprawdzę dokładnie Twoje zgłoszenie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko otrzymam więcej szczegółów w Twojej sprawie.
Ale to jest tzw.przekazanie konta, rozumiem?
@bbitcompl Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Dostałeś już od nas potwierdzenie, że zgodnie z Twoją prośbą zmieniliśmy już dane na koncie na dane Twojej żony.