anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana danych konta

GCFR
#7 Wielbiciel#

Witam , moje konto jest w trakcie weryfikacji nie mogę w tym czasie zmienić błędnego kodu pocztowego w danych mojej firmy, a on blokuje poprawna weryfikację . co mogę z tym zrobić ?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GCFR widzę, że napisałaś już zgłoszenie mailowe do nas w tej sprawie, więc teraz poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GCFR
#7 Wielbiciel#

Tak , to prawda w takim razie czekam ...

oznacz moderatorów

GCFR
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie !

Miałam z państwem umówiona różne tel .na 9.30 która się nie odbyła  czy mogę liczyć na kontakt z państwa strony w sprawie przysyłanych dok.pep

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GCFR przepraszam, najprawdopdoobniej Doradcy mają opóźnienia, skontaktują się z Tobą telefonicznie. Widziałam też, że napisałaś do nas wiadomość e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie. Ja niestety nie mam możliwości weryfikacji przesłanych dokumentów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GCFR
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie, czy mam do państwa co godzine pisać z prośbą o kontakt telefoniczny który był umówiony i nikt nie zadzwonił.....

oznacz moderatorów