Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , moje konto jest w trakcie weryfikacji nie mogę w tym czasie zmienić błędnego kodu pocztowego w danych mojej firmy, a on blokuje poprawna weryfikację . co mogę z tym zrobić ?
@GCFR widzę, że napisałaś już zgłoszenie mailowe do nas w tej sprawie, więc teraz poczekaj proszę na odpowiedź.
Tak , to prawda w takim razie czekam ...
Witam ponownie !
Miałam z państwem umówiona różne tel .na 9.30 która się nie odbyła czy mogę liczyć na kontakt z państwa strony w sprawie przysyłanych dok.pep
@GCFR przepraszam, najprawdopdoobniej Doradcy mają opóźnienia, skontaktują się z Tobą telefonicznie. Widziałam też, że napisałaś do nas wiadomość e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie. Ja niestety nie mam możliwości weryfikacji przesłanych dokumentów.
Witam ponownie, czy mam do państwa co godzine pisać z prośbą o kontakt telefoniczny który był umówiony i nikt nie zadzwonił.....