Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciał bym zmienić numer konta bankowego. Niestety te wszystkie porady które są tutaj nie działają.
Ustawienia sprzedaży -> ustawienia wypłat i tyle.
"zmień ustawienia" - pokazuje mi się tylko aktualny nr konta bez opcji zmiany
"dodaj metodę wypłat" - pokazuje się komunikat: "Masz już rozpoczęty proces weryfikacji danych konta lub metody wypłat" - klikam "przejdź do procesu" - otwiera się nowe puste okno...
Co robię nie tak?
@seizo_studio wyczyść pliki cookie i ponownie spróbuj przejść do procesu weryfikacji danych. Daj znać, czy się udało.
Niestety nie...
@seizo_studio możesz jeszcze spróbować skorzystać z innej przeglądarki, bo kliknięcie "przejdź do procesu" powinno skierować Cię do formularza.
Ale spróbuj jeszcze proszę tak: Ustawienia sprzedaży -> Ustawienia wypłat. Tutaj wybierz "zmień dane" pod "Dane właściciela", w części "Informacje o firmie", kliknij "zmień dane" i tutaj w części "Wpisz dane rachunku bankowego", podaj numer rachunku.