anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana konta do wypłat

seizo_studio
#7 Wielbiciel#

Chciał bym zmienić numer konta bankowego. Niestety te wszystkie porady które są tutaj nie działają.

Ustawienia sprzedaży -> ustawienia wypłat i tyle.

"zmień ustawienia" - pokazuje mi się tylko aktualny nr konta bez opcji zmiany

"dodaj metodę wypłat" - pokazuje się komunikat: "Masz już rozpoczęty proces weryfikacji danych konta lub metody wypłat" - klikam "przejdź do procesu" - otwiera się nowe puste okno...

Co robię nie tak?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@seizo_studio wyczyść pliki cookie i ponownie spróbuj przejść do procesu weryfikacji danych. Daj znać, czy się udało.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

seizo_studio
#7 Wielbiciel#

Niestety nie...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@seizo_studio możesz jeszcze spróbować skorzystać z innej przeglądarki, bo kliknięcie "przejdź do procesu" powinno skierować Cię do formularza. 
Ale spróbuj jeszcze proszę tak: Ustawienia sprzedaży -> Ustawienia wypłat. Tutaj wybierz "zmień dane" pod "Dane właściciela", w części "Informacje o firmie", kliknij "zmień dane" i tutaj w części "Wpisz dane rachunku bankowego", podaj numer rachunku.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów