Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry - próbuję zmienić konto z prywatnego na firmowe Dlaczego nie mogą Państwo zweryfikować konta ?
Proszę o informację co poszło nie tak.
Pozdrawiam.
Janusz
@FotoMore Czy pisałeś do nas przez formularz kontaktowy? Gdzie dokładnie widzisz komunikat, że coś poszło nie tak?
Taki komunikat przyszedł na maila.
| |||
|
@FotoMore Dziękuję za informację. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@FotoMore Zmiana została odrzucona, ponieważ próbujesz przekształcić konto zwykłe w konto firmowe spółki.
Zmiana konta zwykłego na firmowe jest możliwa tylko w przypadku JDG lub jednoosobowych spółek z o.o.
Dziękuję, co w przypadku jak zależy nam na tej nazwie konta ? Czy można to jakoś przetransferować. Ja zakładam nowe i dajemy tą nazwę ?
Pozdrawiam.
@FotoMore Nie, nie można zmienić nazwy. Jeśli założysz nowe konto, login musi być również nowy.