anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana numeru konta, problem

Krzysztof_R_L
#1 Nowicjusz

Dzień dobry, 

już ponad tydzień czekam na weryfikację nowego numeru konta bakowego, przelew weryfikacyjny zrobiony.

Nie wiem czy jest jakiś problem, zgłaszałem sprawę formularzem i nic?

Co mam zrobić? 

Pozdrawiam, Krzysztof

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Krzysztof_R_L. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Krzysztof_R_L, problem tkwi w aktywowaniu Przelewy24 zamiast PayU. Proszę, abyś zrealizował przelew weryfikacyjny do PayU z zakładki Ustawienia wypłat. Na potwierdzeniu powinno znaleźć się PayU zamiast PayPro.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów