Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pomyliłam się i żle kliknęłam rozmiar skrzynki, etykietę wydrukowałam, otworzyłam skrzynkę i nie zmieściłam paczki i nie wysłałam zamówionego towaru. Co robić?
Widzę, że nikt nie odpowiedział, a tak się składa, że mam takie samo pytanie.
Anulować przesyłkę i nadać jeszcze raz.
Dziękuję. Tylko pytanie: jak anulować? Kiedy otwieram "szczegóły zamówienia", widzę tylko opcje "pobierz etykietę".
W zamówieniu na allegro usunąć numer przesyłki a na inpost nadać ja od nowa
Nie widze takiej mozliwosci. Moze powinnam byla dodac, ze sprzedaje na Allegro lokalnie.
@Client:50441279 chodzi o zamówienie od kupującej Anika1.......7 ?
Tak
@Client:50441279 usunęłam już poprzednią etykietę, więc teraz możesz wygenerować nową z większym rozmiarem.
Będę wdzięczna za pomoc. Przed chwilą ponownie wygenerowałam etykietę, ale nie było pytania o rozmiar. A nr etykiety jest taki sam.
Myślę, że wielu ludziom zdarza się złe oszacować wielkość przesyłki. Dlatego nie rozumiem, dlaczego tak trudno rozwiązać ten problem. Wysłałam formularz i czekam na pomoc od kilku godzin i się stresuję, bo klient czeka na przesylkę.
@Client:50441279 nie musisz już czekać, tak jak napisałam wyżej usunęłam już tą etykietę i możesz wygenerować nową.
bardzo dziękuję. Teraz wszystko jest OK. Chodzi mi o to, ze skoro problem jest czestszy moze szkoda, ze nie ma gotowych, zautomatyzowanych rozwiazan pod reka. Tylko trzeba pisac i angazowac kogos.
Lokalnie nie wiem, jak to działa zadać jeszcze raz pytanie i odznaczyć moderatorów, oni na pewno pomogą.
Witam, chciałbym anulować etykietę i wygenerować nowa? Z góry dziękuję