Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Klient zglosil zwrot, jednak sie rozmyslil. Jak możemy to anulowac zeby transakcja zakonczyla sie pomyslnie?
@Alicebeauty_pl poczekaj 14 dni jak nie odeśle, w zwrotach masz odmowa zwrotu z uzasadnieniem i zakończ 🙂
A jest jakaś opcja żeby to rozwiązać szybciej? 🙂
Jestem początkujący i zależy mi na opini
@Alicebeauty_pl Tylko, że tu nie ma czego rozwiązywać 🙂
Kupujący niech się cieszy towarem a Ty ciesz się brakiem problemu.
W sumie to tyle. Nie ma na allegro systemowej (ani też prawnej) możliwości anulowania odstąpienia od umowy.
Dziekuje za odp.
@Alicebeauty_pl a jakiej opinii, to na nic nie wpływa jak nie odeśle 🙂
nie ma to wpływu na nic, po zaznaczeniu zwrotu może również wystawić komentarz.
Dziekuje za odpowiedz