Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich. Od niedawna zaczęłam sprzesdawać na Allegro. Przy drugiej aukcji otrzymałam negatywny komentarz, choć uważam że wszystko z mojej strony było w porządku. Ale nie to jest najważniejsze. Kupujący przed wystawieniem komentarza w ostatnich słowach dyskusji Allegro napisał.
Żaden z pracowników nie zareagował na taki wpis w dyskusji. Proszę mi napisać co mogę z tym zrobić.Dlaczego allegro jako właściciel portalu aukcyjnego pozwala na poniżanie i ubliżanie. Czego mogę domagać się od Allegro. Podobno allegro wysłało tylko upomnienie kupującemu.Prosze o odpowiedź
@sande Rany ....ale ortografia w opisie aukcji...popracuj ze słownikiem plizzz 😞
Zdjęcia nie widzimy, aż admin zaakceptuje. Rozumiem że kupujący myślał, ze to złota moneta?
Dyskusja nie jest widoczna publicznie. Allegro wysłało kupującemu upomnienie i co jeszcze może zrobić? Jeśli masz jakieś propozycje, napisz do Allegro, może kupujący zostanie ukarany w większym stopniu. Zdjęcie jest ukryte, widzisz je tylko Ty.
Przepraszam a skąd pan wie o upomnieniu ?
@sande Przyzwyczaj się albo zrezygnuj Życie to nie bajka ,każdy ma inny punkt widzenia
A ty byś pozwolił żeby ktoś ci ubliżał ?
@sande Nie ale co pójdziesz do sądu ?Allegro nie ma interesu żeby oprócz upomnienia coś zrobić (kasa)
Możesz go pozwać z art. 212 kk. I tyle.
Dokładnie napisał tak: Cytuje. PS. Pisanie w ten sposób wskazuje o braku piątej klepki u człowieka. Wiec rozumiem, że faktycznie może Pan nie ogarniać co to jest 1OZ (uncja) itp i jaka jej waga powinna być. Koniec cytatu.
AUKCJA ZOSTAŁA WYSTAWIONA W PRAWIDŁOWEJ KATEGORII ( Czyli Kopie i Reprodukcje )
ZGODNIE Z OPISEM , ZDJĘCIAMI I WIEDZĄ JAKĄ POSIADAŁAM NA TEMAT WYSTAWIONEGO PRZEDMIOTU. Za to otrzymałam negatywny komentarz, oraz obraźliwy wpis w dyskusji. Samo upomnienie ze strony Allegro nie jest w mojej ocenie karą za taki wpis.Tak jak ktoś wcześniej napisał podlega to pod art. 212 kk. Allegro jest właścicielem portalu aukcyjnego i powinno reagować na takie wpisy.
@sande wszystko przed Tobą, po iluś tam latach spędzonych na allegro nie będziesz zwracać uwagi na takie teksty, ale na początku fakt, każdy taki komentarz i czlowieka coś trafia.
Kiedyś byłem mega grzeczny, ale teraz czasami nerwy mi puszczą i gdzieś tam delikatnie "warknę" na klienta jak jest mega upierdliwy. Nie można dać się zdeptać, są takie czasy, że klienci są mega roszczeniowi, obrażają, ubliżają. Oczywiście co my możemy zrobić, jedyne to czasami olać takiego gościa i się nie przejmować.
Ot sytuacja z dzisiaj, gosć dzwoni, pyta o produkt. Ja cierpliwie odpowiadam na każde pytanie, ale pytania zaczynają się tak dociekliwe i głupie, że powoli tracę nerwy, wiec delikatnie mówię klientowi, że patrząc na zdjęcie myli pewne pojęcia i widzi coś czego nie ma. Taka była prawda, ale chciałem mu wszystko dokładnie wyjaśnić 🙂 A on na to, że nie lubi kiedy ktoś go poucza i bach słuchawką. Tylko, że ja go nie pouczałem, tylko odpowiadałem z niesamowitą cierpliwością na jego mega głupie pytania 🙂 i taka nagroda mnie spotkała.
Są ludzie i karabiny. Niestety.Coś w tym jest. Zostanie mi tylko art. 212 kk. Nie chciała bym tego robić ale może to będzie przestrogą dla innych.Dziękuję. Pozd