anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

znikła dostawa allegro in post za 8,99 i nie łączy z menagerem paczek

MAMY ROZWIĄZANIE!
LTR-car
#7 Wielbiciel#

Zauważyłem przy sprzedaży że nie ma dostawy "allegro inpost" tylko jest sam "inpost" za 8.99 , przez co nie łączy z menagerem paczek i nie pobiera danych na wysyłkę. W inposcie wysyłając samemu cena wysyłki jest wyższa.

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LTR-car
#7 Wielbiciel#

widzę że wszędzie znikły dostawy allegro inpost

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

zamówienie sprzed 30 minut

Opera Zrzut ekranu_2021-01-21_234406_allegro.pl.png

 

oznacz moderatorów
LTR-car
#7 Wielbiciel#

jutro będę pisał o co chodzi. parę godzin temu było ok a teraz niegdzie nie mam jak i nie widzę u innych sprzedajacych w dostawie allegro paczkomaty

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LTR-car jest to wciąż metoda Allegro Paczkomaty 24/7 InPost. W dostawie oznaczona jest jako Paczkomat InPost, ponieważ usunęliśmy metodę Paczkomaty 24/7 InPost, dlatego teraz Allegro Paczkomaty 24/7 InPost oznaczone są jako Paczkomat InPost.  Aby nadać przesyłkę w cenie 8,99 powinieneś połączyć ze sobą konta Allegro i Manager paczek, wtedy wygenerowanie etykiety w cenie 8,99 zł powinno się udać. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
LTR-car
#7 Wielbiciel#

tak zauważyłem przy dzisiejszych przesyłkach że jednak wyskakuje allegro inpost lub allegro kurier,

Mam połączone konta z menagerem, pytanie dlaczego jedna przesyłka nie miała możliwości połączenia.    Czy możliwe że jak kupujący wybierze dostawę nie allegro tylko sam inpost to tak się dzieje ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LTR-car powinieneś i tak mieć możliwość nadania jej przez Managera Paczek. Sprawdź proszę ustawienia w Managerze np. filtr typu przesyłek, automatycznie jest ustawiony filtr Allegro Paczkomaty, jeśli to ma być inna usługa - trzeba zmienić filtr. Możesz też sprawdzić filtr niewygenerowane/wygenerowane. Automatycznie ustawiony jest filtr Niewygenerowane. Jeśli chciałbyś sprawdzić czy wcześniej generowałeś etykietę dla tej przesyłki, ustaw proszę filtr "wygenerowane". Jeżeli to nie rozwiązuje problemu, napisz proszę maila do pomoc@inpost.pl

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów