Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
gdy kończy się oferta po 30 dniach, bez sprzedaży, otrzymuje info na maila i mogę tę ofertę odnowić.
Tym razem nie mam dostępu do ok. 10 ofert, które prawdopodobnie zakończyły się. Nie otrzymałam żadnego powiadomienia. Przeszukuję swoje konto i nie mogę na nie trafić. Nie wyobrażam sobie ponownej roboty - robienie zdjęć, korekta, opisy i wstawianie. Załamka 😕
Czy macie pomysł, jak je odnaleźć? Minęło ok 7-10 dni.
@liegmann2 Upewnij się, czy nie korzystasz z jakieś opcji filtrowania w zakładce "mój asortyment". Być może filtr jest nieprawidłowy.
Druga opcja to skorzystanie z funkcji "ukryj" przy ofercie. Niestety takiej oferty potem nie można już odzyskać.
Dziękuję, ale sprawdzałam te filtry 100 x... no trudno 😕 Pozdrawiam.