anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczona przesyłka przez InPost

minikickspl
#7 Wielbiciel#

Nadałem przesyłkę przy pomocy Allegro Paczkomatów InPost. Firma kurierska zniszczyła opakowanie w transporcie i otrzymałem protokół szkody. Przesyłka ma wrócić do mnie.

Jak powinienem rozwiązać taką sytuację;

1) Z kupującym - Nie widzę możliwości kontaktu przez Allegro, a chciałbym poinformować, że czas oczekiwania może się wydłużyć ze względu na tą sytuację

2) Z Allegro i InPostem - Mógłbym nadać przesyłkę jeszcze raz do klienta nawet przed otrzymaniem przesyłki zwrotnej od InPostu, ale etykieta będzie przecież nieaktywna.

Co mam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@minikickspl wyślij klientowi protokół co by wiedział i oddaj kasę oraz poproś o ponowny zakup, najłatwiej 🙂

A Ty złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja

________
Κώστας
oznacz moderatorów

minikickspl
#7 Wielbiciel#

Ok, ale nie widzę żadnej opcji by wejść w czat z klientem?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@minikickspl po co Ci czat, masz maila to wyślij 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów