Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałem przesyłkę przy pomocy Allegro Paczkomatów InPost. Firma kurierska zniszczyła opakowanie w transporcie i otrzymałem protokół szkody. Przesyłka ma wrócić do mnie.
Jak powinienem rozwiązać taką sytuację;
1) Z kupującym - Nie widzę możliwości kontaktu przez Allegro, a chciałbym poinformować, że czas oczekiwania może się wydłużyć ze względu na tą sytuację
2) Z Allegro i InPostem - Mógłbym nadać przesyłkę jeszcze raz do klienta nawet przed otrzymaniem przesyłki zwrotnej od InPostu, ale etykieta będzie przecież nieaktywna.
Co mam zrobić w takiej sytuacji?
@minikickspl wyślij klientowi protokół co by wiedział i oddaj kasę oraz poproś o ponowny zakup, najłatwiej 🙂
A Ty złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja
Ok, ale nie widzę żadnej opcji by wejść w czat z klientem?
@minikickspl po co Ci czat, masz maila to wyślij 🙂