anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków na rachunek bankowy klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
janeana
#11 Animator#

Witam,

Czy z powodu braku na tę chwilę wystarczających środków mogę czy nie mogę dokonać przelewu poprzez Allegro Finance?

Czy w przypadku zwrotu poprzez Allegro Finance (w przypadku braku wystarczających środków) kwota jest oddana klientowi (a u mnie pojawi się kwota do uregulowania), a ja mogę rozliczyć się z Allegro w terminie późniejszym?

Co się dzieje w przypadku, kiedy zwrócę klientowi gotówkę na jego konto bankowe? Jak wtedy udokumentuję zwrot wpłaty i otrzymam rabat transakcyjny?

Proszę o pomoc

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_Likos_
#21 Demiurg#

@janeana  jeśli nie masz środków na allegro finanse to nie zwrócisz właty dopóki czegos nie sprzedasz. Na AF nie zrobi sie saldo in minus.

Możesz zwrócić bezpośrednio przelewem klientowi.

Wówczas po dokonaniu przelewu normalnie wystepujesz o zwrot prowizji. Po kilku dniach prawdopodobnie otrzymasz maila że Twój wniosek został odrzucony. I w odwołaniu na tego maila bedziesz mogła dołączyc potwierdzenie przelewu z banku.

Potem juz pracownik allegro ręcznie powinien przyznać zwrot prowizji.

U nas taka procedura jest np przy nieodebranych paczkach pobraniowych. Gdzie najpierw wniosek jest odrzucany przez automat a dopiero potem w odwołaniu podajemy numer przesyłki który potwierdza że paczka nie została odebrana.

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Zwrot prowizji nastąpił po wybraniu przy ofercie Akcje, a następnie Zwrot prowizji, Złóż wniosek - w zakładce złożone wnioski - kwota rabatu została uznana automatycznie.

Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
estaw1
#8 Zapaleniec#

@janeana Jeśli klikniesz zwrot wpłaty, pieniądze zostaną zwrócone kupującemu. Jeżeli na saldzie nie masz pieniędzy i nie pojawią się one z wpłat od kupujących, Twój zwrot zostanie anulowany po 24 godzinach. Możesz wtedy oddać pieniądze zwykłym przelewem. To nie jest zabronione. 

Jeżeli będziesz mieć problem ze zwrotem prowizji, złożysz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołączysz potwierdzenie zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Bardzo dziękuję za pomoc. Teraz znam już dwie drogi postępowania w takiej sytuacji.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów