anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków poprzez PayU kiedy na koncie kupującego

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Mam Problem ze zwrotem środków przez PayU , już drugi klient twierdzi że nie dostał za konto pieniędzy, ja zwróciłam od razu po odebraniu przesyłki, poprzez Allegro, mam identyfikator transakcji, i zwrócono mi prowizję, kupującemu zwróciłam środki 03.10 m dzisiaj jest 10.10 a on zgłasza że zwrotu nie dostał, jak mogę pomóc, sobie i jemu ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Cześć. 🙂 W takich sytuacjach zaproś klienta do kontaktu z Allegro (może napisać do nas tutaj na Gadane lub za pomocą https://allegro.pl/pomoc/kontakt). Sprawdzimy co się dzieje i prześlemy kupującym potwierdzenia przelewu (być może są to opóźnienia w banku i właśnie tam należy wyjaśnić sytuację). 

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za odpowiedź, powiedziałam klientce że rozwiążę ta sprawę poprzez Allegro, bo ze swojej strony nie mam juz żadnych narzędzi sprawczych,   podesłałam identyfikator wpłaty , i  okazało się że Pani jednak ma pieniądze na koncie ... Niemniej zapisuję rozwiązanie na przyszłe sytuacje, jeszcze raz dziękuję,

oznacz moderatorów