anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zgłosić kupującego, który nie zapłaci za licytację bo "ktoś mu się włamał na konto"

dudek57
#7 Wielbiciel#

Chwilę po wygraniu licytacji kupujący napisał, że "Witam, niestety nie jestem w stanie zapłacić ponieważ przedmiot nie został zakupiony przezzemnie a przez osobę która włamała się na moje konto e-mail, bardzo proszę o anulowanie, mojego zakupu. z góry dziękuję"

Oczywiście jest to jawne wykręcenie się od zakupu więc takim miszczom należy blokować konta. Proszę o wsparcie. 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dudek57 Czy mogę Cię prosić o numer tego zamówienia? 

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

12668225559

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dudek57 Jest to numer oferty i nie udało mi po nim zlokalizować zamówienia. Poproszę Cię o numer zamówienia.

Żeby odszukać numer zamówienia przejdź do zakładki Zamówienia, a następnie w szczegóły:

ko_alka_0-1665336515989.png

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

6e082e72-47eb-11ed-bc21-3758f46c2500

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dudek57 Dziękuję za zgłoszenie. Nie odnalazłam śladów włamania na tym koncie, wysłaliśmy do kupującego ostrzeżenie. 

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Pan dalej twierdzi, że ktoś mu się włamał na konto w weekend, co jest oczywiście bzdurą, bo licytuje od 04.10.2022. Nie rozumiem dlaczego za tak jawne łamanie regulaminu użytkownik nie jest ukarany z całą surowością. W związku z powyższym pragnę się odwołać od tej zbyt łagodnej decyzji. Sprzedaż była zaplanowana z wyprzedzeniem, aby skończyła się dokładnie w niedzielę wieczorem tuż przed 10-tym. Oferta była promowana, za co allegro mnie obciążyło. Nie uważam, że nic się nie stało. Kupujący kłamie i naraził mnie na realną stratę finansową. Jeżeli nie ma Pani kompetencji do rozstrzygnięcia takiego sporu to proszę o skierowanie do właściwej osoby w Państwa organizacji. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dudek57 Sprawę przekazałam do odpowiedniego zespołu i taka decyzja została podjęta. 

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Do jakiego zespołu mam się zatem zwrócić o zwrot kosztów promowania przedmiotu? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dudek57 Koszty promowania są bezzwrotne. Usługa promowania została wykorzystana. Przykro mi, ale nie mogę Ci pomóc w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Czyli jeżeli ja oszukam Allegro to mi zablokujecie konto i podajcie na policję o zwrot należności, ale jeżeli ja zostanę oszukany to nic się nie stało... Allegro ma czyste rączki. 

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Sprzedający dalej twierdzi że ktoś przejął jego konto. Czy nie jest to podstawa do zablokowania konta przed dalszymi nadużyciami?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakie wsparcie, powtarza się licytacja albo zakup i nie opłacenie prze tego kupującego? każdemu może się zdarzyć >taka. Ale możesz zgłosić jak się powtarza: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Zdarzyć się może puszczenie bąka w towarzystwie. Takie sytuacje są nagminne i należy je temperować 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To sobie puszczaj...bąka . jeżeli temu kupującemu taka sytuacja się nie powtarza i nawet skontaktował się z tobą to sądzisz że Allegro wyciągnie konsekwencje?😁

oznacz moderatorów

dudek57
#7 Wielbiciel#

Najwyraźniej mamy zupełnie inne podejście do tematu. Nasprzedawałem się już trochę i znam takie wykręty. Jeżeli kupujący licytuje bez zamiaru kupna jest to złamanie regulaminu - blokada konta. Jeżeli dostęp do konta jest nieprawidłowo zabezpieczony jest to złamanie regulaminu - blokada konta. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@dudek57 Tylko blokada konta? A może klatka na środku rynku lub pręgierz na 24 h, aby gawiedź mogła obrzucać delikwenta zgniłymi jakjami i owocami.  

 

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@dudek57 Zauważ, że ci, którzy tak usilnie bronią niepłacącego klienta jeszcze całkiem niedawno sami żądali permanentnej blokady dla "durnia"który kupuje i nie płaci. Tylko że tamten "kupujący" buszował po aukcjach z obiektywami do aparatów fotograficznych i samozwańczy adwokat niepłacących klientów obawiał się, że i na niego może trafić.

Przy okazji warto odnotować postawę tutejszych "Demiurgów" wobec ewidentnego czynu nieuczciwej konkurencji: Demiurg nr 1Demiurg nr 2.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Proszę jednak znamy charakter wypowiedzi,💩 widzisz powody żeby blokować jeżeli ktoś kupił i nie chciał zapłacić. a co z tymi sprzedającymi co nie chcą wysłać bo im cena nie pasuje?

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@LEW433 Jasne, że znamy takie charaktery. U twojego padawana potrzeba trollowania jest silniejsza od rozumu i przypomina schizofrenię: "Klient szkodzi mojej branży? Natychmiast blokować mu konto!" vs. "Ucierpieli inni? No problem!" i jeszcze jakieś brednie o klatkach i pręgierzach.

oznacz moderatorów