
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę zamówić kuriera dpd dla jednej paczki. Komunikat jest: Błąd przetwarzania .Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki.Nie udało się złożyć zlecenia odbioru. Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy dokładnie to samo. Dla żadnej paczki nie da się zamówić podjazdu kuriera. Zero pomocy ze strony obsługi klienta, trzeba czekać na odpowiedź działu technicznego, a za chwilę mija godzina graniczna nadawania paczek tego samego dnia. Prosimy o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi przeszło jak zaznaczyłam jutrzejszą datę, mam nadzieję ,że kurier zabierze dzisiaj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IMAHE Poproszę o numer tego zamówienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie jest problem pojedynczego zamówienia, a zlecania odbioru na dzisiejszy dzień. Tak jak pisze @Beti2660 - przy zaznaczeniu jutrzejszej daty zamawianie działa bez błędu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IMAHE To podaj mi proszę przykładowy numer, żebym mogła sprawdzić co się dzieje. Sprawa dotyczy tylko DPD czy również innych przewoźników?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DPD 1000510934556U .Ja nadałam już na jutro bo klientka kupiła dziś rano i zależało jej na szybkiej wysyłce. Inpost rano działał.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Beti2660 Otrzymaliśmy potwierdzenie, że problem został usunięty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wcześniej 3 paczki przeszły bez problemu. Od jakiejś godziny jest problem i to nie tylko ja mam.