Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Kupujący odesłał produkt, zwróciłam koszty (145 zł) bez kosztów za przesyłkę które musiałam ponieść (ok. 8,99 za allegro paczkomaty). Teraz kupujący otwiera mi spór ze nie zwróciłam mu za przesyłkę.. Wyjaśniłam ze poniosłam za to koszty stąd nie zwracam kosztów to pisze mi, że to mój obowiązek zwrócić za wysyłkę również. Jak to z tym jest? 😉
@Lingemi masz konto firmowe , Twoim obowiązkiem jest zwrócić klientowi również koszty nadania .
@Lingemi Cześć. 🙂 Musisz zwrócić kupującemu koszt towaru + koszt najtańszej opcji wysyłki z oferty.
Pamiętaj również, że jako sprzedający nie masz obowiązku przyjęcia zwrotu bielizny osobistej (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38). Uzupełnij proszę warunki zwrotów na swoim koncie.
Podsyłam Ci kurs na ten temat, a także materiał wideo: https://allegro.pl/akademia/nowa-wersja-formularza-do-konfiguracji-warunkow-zwrotu
Zapraszam do zapoznania się z polityką zwrotów na Allegro: https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD
I wygra, musisz zwrócić mu koszt najtańszej przesyłki w tej ofercie.