Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mamy obowiązek wraz ze zwrotem zwracać też koszty wysyłki?
Chodzi mi o zwrot np. w wyniku reklamacji ale nie tylko.
Zwrot a zwrot po rozpatrzeniu reklamacji to dwie różne rzeczy. Koszt odesłania w wyniku zwrotu jest po stronie kupującego, koszt odesłania po rozpatrzeniu rekalamcji zwracasz- to tak ogólnie. A koszty wysłania także różnie ale najogólniej po zwrocie zwracasz koszt zakupu + najtańszą dostawę w danej ofercie.
Teraz mam akurat sytuację ze zwrotem po reklamacji. Koszty wysyłki to 150 zł
Jednakże pytam także w kontekście zwykłych zwrotów, gdzie koszty wysyłki są tak duże.
@prestin_pl Przy odstąpieniu od umowy to kupujący pokrywa koszty odesłania towaru do sprzedającego a Ty musisz oddać koszt towaru + najniższy koszt dostawy dostępny w danej ofercie.
Przy reklamacji - jeśli zostanie uznana - zwracasz wszystkie koszty jakie poniósł kupujący.
Akceptacja reklamacji zawsze powoduje zwrot kosztów odesłania ale są pewne regulacje
1 nie musisz nic zwracać jak kupujący odesłał swoim przewoźnikiem mimo że zapewniałeś własnego po odbiór
2 jak odsyła kupujący sam na swój koszt to musi pokazać kwit nadania czyli udokumemtować cenę jaką poniósł za odesłanie nic na gębę
3 kwestia trzecia w normalnych zwrotach koszt zwrotu to koszt kupującego a sprzedawca oddaje najtańszą formę wysyłki z oferty nie będącą odbiorem osobistym