Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący nie odebrał z paczkomatu swojej przesyłki, miał czas do dziś rano.
Również dziś przed chwilą zgłosił zwrot ( odstąpienie od umowy) z powodu "nie dotarł na czas" mimo, że czas z deklaracji nie był przekroczony. Nie jest to firma, jest to osoba prywatna.
Czy można coś w tej sytuacji zrobić?
Prywatna ale zakup konsumencki skoro mógł zrobić zwrot!
@CzesciFranc tak potrącić mu z kwoty zwrotu koszt powrotu jeśli taki zaistniał i odhaczyć go na liście do mnk jeszcze 2 numery i możesz go tam wrzucić
@az1rael @CzesciFranc Zwroty z paczkomatu nie są obciążone kosztem przesyłki powrotnej. Zwróć wpłatę.
@fox_paws a zauważyłeś zwrot "jeśli taki zaistniał"?
@fox_paws - a na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jak sprzedawca nie korzystał z przesyłki Allegro Paczkomat to zwrot jest przecież płatny.
LEW433 - "Prywatna ale zakup konsumencki skoro mógł zrobić zwrot!" - co przez to rozumiesz? Przecież każdy może zrobić zwrot, nawet firma. Nawet firma s.c, sp. zoo itd. - wszyscy mogą zrobić zwrot na Allegro. Allegro to dopuszcza. Sam miałem zwrot od firmy, bo nie odebrali przesyłki z paczkomatu - MPGiK w jakimś mieście, ale FV jeszcze nie wystawiłem, więc nie stwarzałem problemów ze zwrotem.
W przypadkach nieodebranych przesyłek - najlepiej wysyłać kupującym jak najszybciej info o tym, że nie wywiązali się z umowy (bo tak w rzeczywistości było) i o kosztach ponownej wysyłki i ew. kosztach zwrotu.
Niestety, część kupujących jest "cwanych" - i jak nie odbiorą przesyłki, to zgłaszają odstąpienie od umowy. I z tym chyba nic nie da się zrobić.
Ale najgorsze są nieodebrane przesyłki pobraniowe - ponad 30 zł w plecy - na szczęście dotyczy to jedynie (przynajmniej u mnie) przesyłek z Allegro. Zamówienia za pobraniem przez sklep internetowy i przyjmowane telefonicznie - to bardzo pewni klienci.
Oczywiście że nie pozwala.
Allegro dopuszcza taką możliwość.
A reszta należy do sprzedawcy.
@CzesciFranc po mojemu jest to reklamacja , jeśli przesyłka dotarła w czasie odrzuć roszczenie i wezwij klienta do odbioru paczki .