Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. klient kupił u mnie kilka przedmiotów, tak aby mu wyszło z dostawa ponad 40zl,aby mieć darmowa dostawę. wysłałam zamówienie. 3go stycznia 2023 kupujący zgłosił zwrot towaru. dziś mija 14 dni od zgłoszenia. czy musze przyjmować ten zwrot??
ten zwrot jeszcze nie wyruszył w droge.
@Manka54321 a znasz ustawę konsumencką ?????
Kupujący ma 14 dni na odstąpienie i 14 dni od odstąpienia na odesłanie, czyli możesz dostać paczkę po miesiącu i tak musisz przyjąć 🙂
odstąpiła od umowy 3.01.23. a dzis jest 17.01.23. czyli nie musze tego przyjmowac?
@Manka54321 jak posałem wcześniej ,. jeśli zwrot do Ciebie dotrze przyjąć musisz .
@Manka54321 musisz bo odstąpienie jest ważne, ale możesz potrącić za bezumowne korzystanie z Twojej własności 🙂
Ale jak miał darmowy zwrot w smart i minął termin ważności kodu to raczej nie odeśle 😄
Nie napisałeś czy odesłał czy nie ????
@kostas11 a miałem taką sytuację , nie ponaglam klientów , ale minał miesiąc od odstąpienia więc walnąłem odmowę zwrotu środków podpierając się przekroczeniem czasu na zwrot i o dziwo bach DYSKUSJA , w której oczywiście zgadzam się na zwrot po terminie bo co mi przeszkadza, zwrot klientka nadała w ramach smart tyle ,że to szło Pocztą , a tam etykieta ma chyba ważność 30 dni .
@mdrogeria to nie wiedziałem że poczta ma 30 dni 🙂
też przyjmuje zwroty po terminie itp. co mi szkodzi 🙂 a nie rozumiem sprzedawców co siedzą i liczą kiedy minie 14 dni, taki klient pójdzie następnym razem do konkurencji a potem płacz czemu mi spada sprzedaż 😄
@kostas11 też nie wiedziałem ,ale teraz wiem i Ty też .😁
@Manka54321 Klient odstąpieniem od umowy prawo własności do towaru przeniósl na Ciebie ,tak czy siak więc zwrot musisz przyjąć niemniej masz prawo potrącić klientowi za bezprawne użytkowanie czy przetrzymywanie przedmiotu .