anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot artykułów spożywczych

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Kupujący zamówił kawę ziarnistą, po tygodniu zgłosił zwrot produktu. Problem w tym, że zwraca napoczęty towar i o mniejszej gramaturze niż sprzedane. Przez tydzień raczył się kawą, a po tygodniu uznał, że mu nie smakuje i zarzadał zwrotu pieniędzy. Czy moge odmówić uznania reklamacji?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Znów zajrzałem do zakładki zwroty. Zmieniłem na "Zwrot ograniczony ze względu na zgrowie i higienę". Myśle, że to częściowo rozwiąże sprawę.  

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Jesteś wielki. Bardzo dziekuję za pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To było tylko pytanie, Mi to nie przeszkadza ale może ktoś zwrócić rozpakowany i będzie tu "wojna" dyskusja itd. o przyjęcie zwrotu.

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Znów zajrzałem, jest wszystko jak było. 7 pkt. odnośnie reklamacji.

oznacz moderatorów

_Bardotka_
#9 Pomysłodawca#

reklamacja a zwrot to dwie różne rzeczy, do reklamacji pamiętaj musisz się zawsze ustosunkować w ciągu czternastu dni. 

w przypadku ograniczenia, nieotwarty zwrot i tak musisz przyjąć. Natomiast subiektywne odczucia typu "smakuje", " nie smakuje mi" nie są podstawą do reklamacji, gdyż nie ma tutaj mowy o niezgodności z ofertą. Inaczej byłoby, gdybyś np oferował kawę waniliową, a klient otrzymał cynamonową ( sorry, nie znam się :P) Pełne niuansów są przepisy

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Wielkie dzięki, trochę się przeraziłem, że na tej zasadzie będzie klient mógł zwrócić towar, bo wychłeptał 1/2 paczki a teraz stwierdził, że jednak to nie ten smak, który mu odpowiada.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Ograniczasz tylko w myśl prawa, tu chodzi o spożywcze.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@caffeete_eu  Zwroty, reklamację gwarancje warto poczytać!

oznacz moderatorów