Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił kawę ziarnistą, po tygodniu zgłosił zwrot produktu. Problem w tym, że zwraca napoczęty towar i o mniejszej gramaturze niż sprzedane. Przez tydzień raczył się kawą, a po tygodniu uznał, że mu nie smakuje i zarzadał zwrotu pieniędzy. Czy moge odmówić uznania reklamacji?
@caffeete_eu Poczytaj o tym czy nie powinno być napisane o ograniczonym zwrocie.https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/w-jakich-przypadkach-moze...
Znów zajrzałem do zakładki zwroty. Zmieniłem na "Zwrot ograniczony ze względu na zgrowie i higienę". Myśle, że to częściowo rozwiąże sprawę.
Jesteś wielki. Bardzo dziekuję za pomoc.
To było tylko pytanie, Mi to nie przeszkadza ale może ktoś zwrócić rozpakowany i będzie tu "wojna" dyskusja itd. o przyjęcie zwrotu.
Znów zajrzałem, jest wszystko jak było. 7 pkt. odnośnie reklamacji.
reklamacja a zwrot to dwie różne rzeczy, do reklamacji pamiętaj musisz się zawsze ustosunkować w ciągu czternastu dni.
w przypadku ograniczenia, nieotwarty zwrot i tak musisz przyjąć. Natomiast subiektywne odczucia typu "smakuje", " nie smakuje mi" nie są podstawą do reklamacji, gdyż nie ma tutaj mowy o niezgodności z ofertą. Inaczej byłoby, gdybyś np oferował kawę waniliową, a klient otrzymał cynamonową ( sorry, nie znam się :P) Pełne niuansów są przepisy
Wielkie dzięki, trochę się przeraziłem, że na tej zasadzie będzie klient mógł zwrócić towar, bo wychłeptał 1/2 paczki a teraz stwierdził, że jednak to nie ten smak, który mu odpowiada.
Ograniczasz tylko w myśl prawa, tu chodzi o spożywcze.
@caffeete_eu Zwroty, reklamację gwarancje warto poczytać!