Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Pytanie dotyczy zwrotu zamówienia, a dokładniej używanej części zamiennej sprzedawanej z płatnością przy odbiorze. Kupujący, firma zajmuje się naprawą samochodów. Zakup miał miejsce dziesięć dni temu. Teraz kupujący składa zwrot bez podania przyczyny. Chciałbym dokładnie dowiedzieć się czy mogę odmówić zwrotu i na jakie punkty mogę się powołać. Czy ja również poniosę straty, jeśli po odmowie zdecyduje się wystawić negatywną ocenę?
z góry dziękuję i życzę miłego dnia
W przykładowej, Twojej ofercie masz ustawione nie przyjmuję zwrotu od firm. Jeśli to JDG i zajmuje się naprawą to również możesz odmówić. Jak klient wystawi ocenę negatywną, nie używając słów "niedozwolonych" łamiących zasady Allegro to nic z tym raczej nie zrobisz. Takie realia.
Dziękuję za odpowiedź. Szkoda, że sprzedawca zawsze ponosi straty z powodu nieuczciwych ocen. Uważam, że sprzedawcy również powinni wystawiać oceny swoim klientom, ale niestety z jakiegoś powodu działa to tylko w jedną stronę.
@AutozlomCiupa Jeśli kupujący jest firmą, i kupuje na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, to nie przysługuje mu tzw. zwrot konsumencki (czyli bez podania przyczyny).
Z drugiej strony, zawsze może złożyć reklamację czy robić inne problemy. Może jednak lepiej się dogadać?