Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Otrzymałem zgłoszenie zwrotu paczki dostarczanej do punktu przez Orlen Paczka. Paczka nadawana była przeze mnie w automacie Orlen. W zasadach zwrotów mam wpisany adres do zwrotu inny niż siedziba firmy. Natomiast w mailu otrzymanym od allegro jako adres zwrotu widnieje adres siedziby. I teraz pytanie. Paczka trafi do punktu w którym ją nadawałem. Na adres siedziby. Czy na adres podany przeze mnie w zasadach? Wiem, że w inpost paczkomaty zwrot wraca do paczkomatu nadawczego. Jak jest w tym wypadku?
Dzięki i pozdrawiam.
@SOCKER_PL podaj numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
60d3cb00-5bd1-11ef-948b-3f087e092a69
Na chacie już złożyłem wniosek o zmianę adresu. Prawdopodobnie zmieniłem adres zwrotów po zakupie klienta. Niestety dla zamówień złożonych przed zmianą adresu zwroty dalej idą na stary adres. Trochę to kłopotliwe. Nie da się ustawić aby nowy adres działał dla poprzednich zamówień. Pracuję naprzemiennie z dwóch miast w zależności od sezonu.
@SOCKER_PL zwrot do tego zamówienia trafi do Katowic, ale już poszła prośba o zmianę tego adresu do odpowiedniego zespołu, więc mam nadzieję, że się uda, otrzymasz potwierdzenie.
Jest jakaś opcja żeby zmiana adresu zwrotu zapisywała się dla wszystkich zwrotów od momentu zmiany, zamiast dla sprzedaży od momentu zmiany?
@SOCKER_PL obawiam się, że technicznie nie mamy takiej możliwości, aby to zmienić wstecz, dla zamówień już zrealizowanych, ale podpytam o to 😞
Bo troszkę to kłopotliwe. Jeśli wiem że od 01.09 zmieniam miejsce pracy przykładowo, to nie ma idealnej opcji zmiany żeby zwrot zbyt wcześnie nie poszedł na nowy adres. Albo zbyt późno na stary.
@SOCKER_PL sprawdziłam, że udało się przekierować paczkę i trafiła do Ciebie, natomiast wracam Z potwierdzeniem, że niestety zamiana adresu do zwrotu zadziała tylko dla zamówień złożonych po zmianie. Czyli w takiej sytuacji jak ta, konieczna będzie ponowna interwencja u nas i zlecenie przekierowania zwrotu.