anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot klienta - towar uszkodzony pytanie

PRO-TRONIX
#8 Zapaleniec#

Witam,

sprzedałem klientowi urzadzenie elektroniczne które okazało się uszkodzone (podejrzewam klienta ponieważ sprawdzam każdą sztukę przed sprzedażą ale już mniejsza z tym)

Kupujący kliknął zwrot towaru ale napisał do mnie że bardzo zależy mu na urządzeniu także wysłałem mu od razu nowe żeby kupujący był zadowolony i nie wystawił negatywa.

Mam teraz towar ze zwrotu i w zakładce zwroty widnieje zwrot doręczony.

Co robić w takiej sytuacji ? Mogę kliknąć decyzję zwrotową : odmowa zwrotu środków ? Nie będę miał z tego powodu problemów ?

Z góry dziękuje

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@PRO-TRONIX Nie będzie problemów, napisz odmowa, z powodu wymiany na sprawny i tyle 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

możesz nic nie klikać, też nie sądzę, żeby był jakiś problem w takiej sytuacji.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza allegro wtedy liczy jako późny zwrot kasy przy odstąpieniu do jakości sprzedaży, lepiej zrobić odmowę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

tego nie wiesz.

Tak samo jak działa algorytm z odpowiadaniem na pytania kupujących, jeśli odpowiesz późno, statystyki spadną, a jeśli nie odpowiesz wogóle nic się nie pogorszy, bo bot nie policzy opóżnienia, bo nie ma odniesienia do czasu odpowiedzi, której nigdy nie było. Kilkakrotnie moderacja wspominała, że brak odpowiedzi na pytanie nie powoduje spadku statystyk, a wpływ ma przede wszystkim opóźniona odpowiedź. W związku z tym lepiej nie odpowiadać wcale niż późno.

Ze zwrotem może być podobnie, opóźniony zwrot można wyliczyć czasowo od momentu zaznaczenia, do wypłaty. Ale jeśli tej wypłaty nie będzie nigdy ? ot taka ciekawostka.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza może i masz rację ale lepiej nie sprawdzać, ja zawsze robię odmowę i jest ok 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

a ja przyznam się, że nigdy takich odmów nie robiłem i wiszą mi takie zwroty od klientów, bez wypłaty. Oczywiście to wszystko są zamówienia pomylone, gdzie klient odsyłał darmowo w smarcie, a potem wysyłałem mu inny produkt bez kolejnego zakupu. Moim zdaniem nie ma to wpływu na statystyki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów